През февруари 2020 г. пазарът на леки автомобили в ЕС се сви със 7,4% до 957 052 новорегистрирани единици. Този спад се дължи на комбинация от фактори, включително промените в данъчното облагане на превозното средство в различни държави от ЕС, отслабване на глобалните икономически условия и несигурността на потребителите. Германия регистрира най-значителен спад (-10,8%), следвана
През февруари 2020 г. пазарът на леки автомобили в ЕС се сви със 7,4% до 957 052 новорегистрирани единици. Този спад се дължи на комбинация от фактори, включително промените в данъчното облагане на превозното средство в различни държави от ЕС, отслабване на глобалните икономически условия и несигурността на потребителите. Германия регистрира най-значителен спад (-10,8%), следвана от Италия (-8.8%), Испания (-6,0%) и Франция (-2.7%).
През първите два месеца на годината общите регистрации на нови автомобили в Европейския Съюз са със 7.4% по-ниски, отколкото през същия период на предходната година. Досега през 2020 г. всеки от четирите основни пазари на ЕС се сблъсква с намаляващото търсене: Германия (-9,0%), Франция (-7.8%), Италия (-7,3%) и Испания (-6,8%).
В България също има спад на търсенето на нови коли (-29,2%) през февруари – 1988 срещу 2809 бройки преди година. През първите два месеца на 2020 г. записаните нови регистрации у нас са 4318 автомобила – срив от 16,2% спрямо 5153 бройки през януари и февруари 2019 година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *