728 x 90

Volvo иска 50% от продажбите да бъдат онлайн до 2025 г.

    Volvo фундаментално модернизира и надгражда начина, по който клиентите купуват, взимат под наем, абонират се и обслужват автомобилите си, работейки в посока за постигане на амбицията си 50% от продажбите на компанията да бъдат генерирани онлайн до 2025 г. На 7-ми септември компанията обяви придобиването на Upplands Motor, базираното в Стокхолм представителство (подлежи на одобрение

    Volvo фундаментално модернизира и надгражда начина, по който клиентите купуват, взимат под наем, абонират се и обслужват автомобилите си, работейки в посока за постигане на амбицията си 50% от продажбите на компанията да бъдат генерирани онлайн до 2025 г.

    На 7-ми септември компанията обяви придобиването на Upplands Motor, базираното в Стокхолм представителство (подлежи на одобрение от регулаторните органи), и планира да придобие изцяло компанията Bra Bil, с цел обединяване на двете операции с Volvo Bil, което е собствено представителство на шведския премиум бранд.

    Това обединение ще позволи на Volvo да стартира технологична трансформация на своите търговски дейности. Стратегията на компанията е да създаде онлайн и офлайн преживяване за своите клиенти, съвместно с търговските представителства на бранда в световен мащаб. Тази обединена операция ще позволи на Volvo да използва изцяло силния си вътрешен пазар, за да придобие знания и да разработи бъдещия бизнес модел.

    Volvo вярва, че клиентите също желаят улеснение, когато купуват или обслужват автомобила си. Традиционната система за търговия обслужва клиентите от десетилетия, но като водеща автомобилна компания в Швеция, Volvo трябва да претърпи промени, за да отговори на бъдещите потребителски изисквания.

    Клиентите на Volvo скоро ще могат лесно да се придвижват между онлайн и офлайн пространството, спестявайки време и пари, като предприемат голяма част от процеса на покупка онлайн, а същевременно запазват възможността си да посещават търговеца лично само когато е необходимо.

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт