728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Новият CX-5 все по-популярен в Япония

    Поръчките през първия месец надхвърлиха планираното количество над осем пъти Mazda Motor Corporation съобщи, че от старта на продажбите в Япония на 16 февруари 2012 поръчките за най-новия модел на Mazda CX-5 към 14 март са достигнали около 8000 автомобила. Това надвишава над осем пъти планираните продажби от 1000 броя на месец. 27%  от всички

    Поръчките през първия месец надхвърлиха планираното количество над осем пъти

    Mazda Motor Corporation съобщи, че от старта на продажбите в Япония на 16 февруари 2012 поръчките за най-новия модел на Mazda CX-5 към 14 март са достигнали около 8000 автомобила. Това надвишава над осем пъти планираните продажби от 1000 броя на месец. 27%  от всички поръчки за CX-5 са за модели с бензинов двигател, което надхвърли предварителните очаквания. Щофирайки CX-5 с бензинов двигател, водачът има чувството, че се слива с автомобила, наслаждавайки се на стабилно пътно поведение, мощна динамика, изискан интериор и впечатляващ дизайн. CX-5 с дизелов двигател заема 73% от всички поръчки към момента, което също е многократно повече от планираното. SKYACTIV-D 2.2 дизел се характеризира с динамична мощност, еквивалентна на тази на бензиновия двигател 4.0L, V8.
    CX-5 привлича широк кръг от клиенти от тридесет до петдесет годишни. Те високо оцениха CX-5 и го характеризираха като: " CX-5 има изключителен дизайн сред SUV автомобилите"; "Разходът на гориво е отличен дори при 4×4 моделите"; "Идеално съчетание между мощност и ефективност "; както и "Не уморява и не натоварва водача по време на шофиране и предоставя достатъчно багажно пространство."
    Такаши Яманучи, директор и председател на Управителния съвет, президент и CEO, заяви: "Ние в Mazda сме изключително благодарни за одобрението от страна на клиентите за изцяло новия ни автомобил CX-5. Същевременно придобиваме увереност за възможностите, които се откриват на японския пазар пред дизеловите двигатели. Убеден съм, че ще надминем планираните общи продажби на 160 000 броя годишно и че CX-5 ще стане един от основните ни модели заедно с Mazda3, Mazda6 и Mazda2."

    Autoclub.bg
    ADMINISTRATOR
    ПРОФИЛ

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget