728 x 90

Новак Джокович рекламира Peugeot e-208 (видео)

    Пежо стартира новата си международна рекламна кампания „Move to Electric“, залагайки на своя посланик Новак Джокович, който вече изигра първия си мач в Откритото първенство на Австралия, провеждащо се в Мелбърн от 20 януари до 2 февруари 2020 година. Кампанията на френската марка представя елмобила е-208 и се фокусира върху електрификацията на Peugeot. С 210-годишна

    Пежо стартира новата си международна рекламна кампания „Move to Electric“, залагайки на своя посланик Новак Джокович, който вече изигра първия си мач в Откритото първенство на Австралия, провеждащо се в Мелбърн от 20 януари до 2 февруари 2020 година. Кампанията на френската марка представя елмобила е-208 и се фокусира върху електрификацията на Peugeot.

    С 210-годишна история, с електрически и хибридни двигатели и със стратегията „Купи своя автомобил Peugeot, избери своя силов агрегат“, Пежо влиза уверено в ерата на енергийния преход. Чрез тази кампания Новак Джокович отправя силно послание: на 7-годишна възраст той знае, че бъдещето му няма да е скучно.

    Лесно е да се направи паралел между неговата история и тази на Peugeot, чието обещание е да предложи вълнуваща и уверена визия за бъдещето #UNBORINGTHEFUTURE. С участието си в тази кампания и с емблема „Electric“ на ръкава на тениската си, номер 2 в световната ранглиста по тенис за мъже подчертава своята осъзнатост по отношение на опазването на околната среда и подкрепя стратегията за електрификация на Пежо.

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт