728 x 90

Успехът на Opel Astra и матричните LED светлини печелят клиенти за компанията от Рюселсхайм

    Опел Астра – над 350 000 поръчки от момента на пазарния дебют на модела през 2015 г., най-продаваният автомобил в гамата на Opel през 2016 г., второ място в компактния сегмент на европейския автомобилен пазар и в продажбите на индивидуални клиенти в компактния сегмент през миналата година, както и многобройни високи отличия, сред които „Златен

    Опел Астра – над 350 000 поръчки от момента на пазарния дебют на модела през 2015 г., най-продаваният автомобил в гамата на Opel през 2016 г., второ място в компактния сегмент на европейския автомобилен пазар и в продажбите на индивидуални клиенти в компактния сегмент през миналата година, както и многобройни високи отличия, сред които „Златен волан” и европейски „Автомобил на годината 2016”  – без никакво съмнение Astra е истински победител. Рецептата й за успех съдържа съставки като ниско конструктивно тегло, високоефективни задвижващи системи, отлична цифрова свързаност и електронни системи за подпомагане на водача, които нормално се срещат само в престижния сегмент от автомобилния пазар.

    Интелигентните матрични светлини IntelliLux LED са една от тези технологии. Тя не само спечели гласовете на специалистите в Европа, завоювайки различни награди в последно време, но и успя да се наложи като едно от най-търсените допълнения в оборудването на Astra. Осемнайсет месеца след представянето им, матричните LED светлини IntelliLux се радват на истинска история на успеха, която съперничи единствено на успехите на самата Astra.

    На важния роден пазар на марката Opel в Германия, оборудването на всяка трета продадена Astra съдържа тази високоефективна и изключително мощна система на светлините. В съседна Швейцария около 45% oт купувачите на Astra искат матрична LED система IntelliLux в своя автомобил, а това удобство печели и много привърженици сред австрийските почитатели на модела, като над 40% oт автомобилите, продадени в алпийската република, са оборудвани с модерната и достъпна технология на светлините. Освен това системата IntelliLux LED е изключително популярна и сред потребителите във Финландия и Швеция (по 37% от автомобилите). Ho дори тези впечатляващи данни изглеждат малки на фона на успеха на системата на пазара в Норвегия, където цели 84% от регистрираните Opel Astra са оборудвани със светлинната технология на бъдещето.

    “Разбира се ние сме изключително доволни от успехите на матричната LED система на светлините IntelliLux. Те са поредното доказателство за това, че нашият принцип за демократизация на технологиите и предоставяне на новаторски и достъпни решения се посреща добре от клиентите на марката. Трябва да отдам дължимото на нашите инженери за създаването на тази изключително ефективна система, която се представя изключително при шофиране нощем, повишавайки нивото на безопасност на водачите и другите около тях,” сподели вицепрезидентът продажби и следпродажбено обслужване на Opel Петер Кристиан Кюсперт.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт