Доста интересна статистика, която обхваща дори и българския пазар, публикува агенцията Veygo. Tя касае търсенето на информация за различни суперколи в мрежата на Google. Безапелационен лидер по този критерий се оказва Audi R8, който е най-търсена суперкола в цяла Северна Америка, почти цяла Южна Америка, Китай, Австралия и други много големи региони. Както често се
Доста интересна статистика, която обхваща дори и българския пазар, публикува агенцията Veygo. Tя касае търсенето на информация за различни суперколи в мрежата на Google.
Безапелационен лидер по този критерий се оказва Audi R8, който е най-търсена суперкола в цяла Северна Америка, почти цяла Южна Америка, Китай, Австралия и други много големи региони.
Както често се случва, България не сред последователите на големите тенденции. В случая, най-търсената суперкола у нас за 2018 година е била Bugatti Chiron, която е също на челно място в още няколко европейски страни, част от Африка, Русия и Индонезия.
Статисиката показва, че R8 е най-търсена в 95 от 169 страни. Друг интересен факт е, че трите най-популярни марки за суперколи, Audi, Bugatti и Lamborghini, са собственост на Volkswagen Group.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *