728 x 90

Новият Harley-Davidson Softail Standard за автентично круизър преживяване

Новият мотоциклет Harley-Davidson Softail Standard е вече тук и предлага автентичното изживяване на круизъра Harley-Davidson със стройния бобър профил, динамичното представяне на шасито, несравнимата сила 2-цилиндровия двигател Milwaukee-Eight V, подчертани детайли с бляскав хром Vivid Black и полирани облицовки. Всичко това превръща Softail Standard от Harley-Davidson в мотоциклет за истински ценители. Контрастът на черните и

Новият мотоциклет Harley-Davidson Softail Standard е вече тук и предлага автентичното изживяване на круизъра Harley-Davidson със стройния бобър профил, динамичното представяне на шасито, несравнимата сила 2-цилиндровия двигател Milwaukee-Eight V, подчертани детайли с бляскав хром Vivid Black и полирани облицовки. Всичко това превръща Softail Standard от Harley-Davidson в мотоциклет за истински ценители.

Контрастът на черните и ярки компоненти придават на мотора изчистен класически вид. Оборудван e със самостоятелна седалка, която разкрива задния калник, както и гладък резервоар от 3.5 галона, подчертаващ рамката и двигателя.

Задвижването е оформено така, че да привлече вниманието към центъра на мотоциклета, което се допълва от изцяло черния двигател Milwaukee-Eight 107. Този звяр разполага и със заглушител, a ауспухът подобрява дългия, нисък профил на модела Softail Standard.

Стоманените джанти на класическите колела (предни 19-инчови, задни 16-инчови) са завършени в блестящ хром за ослепителен стил. Предницата се характеризира с прозрачно покритие, полирани тройни скоби и щранг, хромирана рамка на фара и мигачи за допълнителен контраст в невероятните нюанси на Vivid Black. Mini-ape и компактен електронен инструмент с цифров дисплей, поставен в щранг на кормилото, придава неподправеност на предницата.

Шасито на Harley-Davidson Softail задава фундамент на модела Softail Standard. Стоманената рамка е оптимизирана откъм твърдост и лекота, а здраво монтираният двигател допълнително я подсилва. Шарнирът е проектиран да бъде издръжлив при динамична употреба и създава облика на класическа твърда рамка.

Задното окачване, съставено от пружинен моно шок с емулсионна технология, е скрито под седалката. Регулирането на предварителното натоварване се осъществява изключително лесно чрез премахване на седалката, за по-добър достъп до шока, което улеснява ускорението и боравенето с тежестта на водача. Предното окачване с двойно огъващ се клапан реагира бързо на входовете за по-добри спирачни и управляващи характеристики. Предните и задните дискови спирачки предлагат увереност при спиране с опция за ABS система.

Двигателят на Milwaukee-Eight 107 V-Twin осигурява вдъхновяващи характеристики, външен вид, звук и усещане, които са класически Harley-Davidson. Четирите цилиндъра осигуряват достатъчно въздушен поток, докато усъвършенстваната конструкция на главата на цилиндъра, двойните сензори и прецизното охлаждане позволяват съотношение на компресия 10.0:1 за изключително силен изход и въртящ момент.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт