728 x 90

Heineken с двама шампиони от Ф1 в кампания за безопасност (видео)

    Heineken обяви началото на кампанията си за отговорна консумация – „Когато шофираш, никога не пий“, която тази година е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син – Кеке и Нико Росберг. Рекламата обръща внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги този, който не пие преди

    Heineken обяви началото на кампанията си за отговорна консумация – „Когато шофираш, никога не пий“, която тази година е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син – Кеке и Нико Росберг. Рекламата обръща внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги този, който не пие преди да се качи в колата. Сюжетът на кампанията разказва за съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на дейности като тенис, петанг и риболов.
     
    Идеята за кампанията е вдъхновена от проучване, което Heineken направи за това какво кара хората да шофират пили. Резултатите показват, че прекомерната самоувереност при шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на безалкохолни алтернативи, включително Heineken 0.0, повлиява положително на поведението на шофьорите.
     
    Джанлука ди Тондо, старши бранд директор на Heineken, коментира: „За да въздействаме положително чрез нашата кампания „Когато шофираш, никога не пий“, изследвахме в дълбочина какви са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват пред изкушението. Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в нетрезво състояние".

    Нико Росберг, посланик на кампанията „Когато шофираш, никога не пий“, сподели: „Heineken е посветил част от партньорството си с F1 за предаване на въздействаща идея, обвързана с отговорността, която аз самият споделям – преди да шофираш, никога не консумирай алкохол. Кампанията носи истински силно послание без значение дали си професионален шофьор или не. Въздържанието зад волана е единствената опция”.

    Кампанията включва 30-, 60- и 95-секундно видео във формат за дигитални и социални медии, които ще бъдат представени в множество страни по света. Heineken ще продължи комуникацията с посланието „Когато шофираш, никога не пий“ пред публиката чрез брандиране на пистата на Формула 1, в телевизионна реклама, дигитални активности, срещи с фенове на живо и събития, ПР инициативи и активности на местата за продажба.
     
    Компанията HEINEKEN продължава да затвърждава своята позиция по отношение на отговорната консумация и чрез своя световноизвестен бранд Heineken се стреми да популяризира умерената и отговорна консумация на алкохол. Всяка година компаниите в групата на HEINEKEN, част от които е и ЗАГОРКА АД, отделят 10% от медийните си бюджети за насърчаване на отговорната консумация във всички пазари, които продават Heineken, със специален акцент върху кампанията „Когато шофираш, никога не пий“.

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт