728 x 90

Два милиона нови бутилки Пиринско Младо пиво за топлите месеци

Пивоварна "Пиринско" откри новия сезон на специално събитие с най-свежото предложение в портфолиото на бранда – Пиринско Младо пиво. При лансирането на "Пиринско Младо пиво" Карлсберг България прави инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на непастьоризираното пиво в пивоварната в Благоевград. През настоящата година компанията инвестира в

Пивоварна "Пиринско" откри новия сезон на специално събитие с най-свежото предложение в портфолиото на бранда – Пиринско Младо пиво. При лансирането на "Пиринско Младо пиво" Карлсберг България прави инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на непастьоризираното пиво в пивоварната в Благоевград. През настоящата година компанията инвестира в нови 2 млн. 330-милилитрови оборотни бутилки, поради увеличеното търсене през изминалите 2 г. от появата му на пазара.

“Пиринско Младо пиво определено се хареса от потребителите на Пиринско, а и не само от тях. То развива потенциала си на едно от най-свежите бирени предложения в своя сегмент и допринася за успеха на бранд майка. Резултатите от представянето на Пиринско през изминалите 12 месеца са категорични – Пиринско е най-голямата бирена марка у нас. По данни на агенция A/S Nielsen, през 2017 година марката постигна 19,8% пазарен дял в обем от общия пазар на бира в страната”, сподели Теодор Несторов, маркетинг директор на Карлсберг България.

Обновена комуникационна кампания за 2018 г. надгражда концепцията от миналата година, в която чрез персонажи на животни по забавен начин и с много чувство за хумор е представено свежото позициониране на бранда, свързан с природата и естествения си състав. Новата кампания бе тествана в потребителско проучване в началото на 2018 година, организирано от GfK, в което се забелязват подобрени резултати в ключовите характеристики на посланието в рекламата – спрямо предходната кампания от сезон 2017.

"Пиринско Младо пиво" е непастьоризирана светла бира със свеж вкус, алкохолно съдържание 4,4% и трайност 8 седмици. От месец май 2017 г. продуктът се предлага в нова оборотна стъклена бутилка от 330 мл, която запазва пивото приятно охладено и свежо през целия срок на годност. В неговия състав се съдържат три сорта хмел.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт