728 x 90

Starbucks с първо кафене в Пловдив

    Световнопризнатата кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest, откри своето първо кафене в Пловдив. Това е единадесетият обект в страната на прочутия бренд, който тази година чества и своята десетгодишнина в България. Кафенето е разположено в Мол Пловдив на ул. „Перущица” №8, ниво партер и разполага с търговска площ от 240 кв. м. и

    Световнопризнатата кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest, откри своето първо кафене в Пловдив. Това е единадесетият обект в страната на прочутия бренд, който тази година чества и своята десетгодишнина в България.

    Кафенето е разположено в Мол Пловдив на ул. „Перущица” №8, ниво партер и разполага с търговска площ от 240 кв. м. и 121 седящи места отвън и вътре. Обектът е отворен за посетители всеки ден от 08:00 до 22:00 часа.

    Новото кафене следва философията на Starbucks да подкрепя креативността, създавайки уникална атмосфера, която предразполага към общуване и приятно прекарване на свободното време. Интериорният дизайн е разработен ексклузивно за Пловдив с акцент върху градската култура, традициите и историята на бранда. Новият Starbucks е с фокус към съвременния градски човек и семействата с деца – за свободното време, споделено с любими хора, за усамотен момент с книга или работна среща.

    „Щастлив съм, че с обекта в Мол Пловдив разширяваме присъствието на Starbucks в страната и по-конкретно в най-красивия град на България. Така още повече наши почитатели ще могат да се насладят на кафе напитките ни, както и на уникалното Starbucks изживяване. Тази година отбелязваме своя десети юбилей. Десетгодишният ни опит ни научи да бъдем новатори, да се развиваме динамично и да отговаряме на изискванията на нашите клиенти. Затова вярваме, че ще предоставим уникално преживяване на жителите и гостите на Пловдив. Бих искал да благодаря на нашите партньори от Мол Пловдив за съдействието и подкрепата“ – заяви Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България.

    На откриването на първото кафене Starbucks в Пловдив беше представено и новото здравословно меню, създадено специално за веригата от победителя в MasterChef 2017 Божана Кацарова. То включва плодово смути, салата с моцарела и пиле, както и сандвич с шунка, авокадо и сирена. Част от продажбите, реализирани от менюто на Божана в Starbucks, ще бъдат дарени на сдружение „Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля.

    По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто на Starbucks, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на децата на България. Всички гости на Starbucks Пловдив могат да се насладят както на емблематичните напитки на веригата, приготвени с кафе 100% арабика, така и на иновативните и сезонни предложения, които се предлагат на глобално ниво. Посетителите на новото кафене имаха възможност да опитат новото Cheesecake Frappuccino с три вкуса – карамел, ягода и шоколад.
     
    През този месец предстои откриване и на още един Starbucks в Сердика Център – София, като продължават преговорите за разширяване на веригата и в още локации. Вече се извършва и реновиране на първите обекти на компанията у нас.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт