728 x 90

Starbucks с второ кафене във Варна

Популярната в цял свят кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest, вече има своето второ кафене във Варна. Това е четиринадесетият обект в страната на прочутия бранд. Кафенето е разположено в новооткрития Delta Planet Mall на бул. „Сливница” №185 и разполага с търговска площ от 220 кв. м. и 110 седящи места отвън и

Популярната в цял свят кафе верига Starbucks, представена в България от AmRest, вече има своето второ кафене във Варна. Това е четиринадесетият обект в страната на прочутия бранд. Кафенето е разположено в новооткрития Delta Planet Mall на бул. „Сливница” №185 и разполага с търговска площ от 220 кв. м. и 110 седящи места отвън и вътре. Обектът е отворен за посетители всеки ден от 08:00 до 21:30 часа.
 
Новото кафене следва философията на Starbucks да подкрепя креативността, създавайки уникална атмосфера, която предразполага към общуване и приятно прекарване на свободното време. Интериорният дизайн е разработен специално за морската столица с акцент върху градската култура и традициите.
 
„Искаме да допринесем за развитието на кафе културата, да дадем още едно място за социални контакти и да бъдем част от всекидневието на варненци. Стараем се да бъдем новатори, да се развиваме динамично и да отговаряме на изискванията на нашите клиенти. Затова вярваме, че ще предоставим уникално изживяване на жителите и гостите на Варна“, заяви Иван Георгиев – регионален мениджър на Starbucks® България.
Посетителите на новото кафене имаха възможност да опитат ароматните напитки на Starbucks®, както и тържествената торта по случай откриването.
 
Всички гости на Starbucks Delta Planet могат да се насладят както на емблематичните напитки на веригата, приготвени с кафе 100% арабика, така и на всички иновативни и сезонни предложения, които се предлагат на глобално ниво. От началото на април в кафенето ще се продава и здравословното меню, създадено от шеф Силвена Роу специално за Starbucks.

То включва плодово смути с ананас и манго, десерт с чия и маракуя, както и кроасан с риба тон и апетитно сирене. По традиция част от продажбите, реализирани от менюто на Силвена Роу в Starbucks, ще бъдат дарени на сдружение „Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля. По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто на Starbucks, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на талантливите деца на България.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт