728 x 90

Новият Mercedes S-Class "чупи" задната си ос с до 10 градуса

    Завиващите задни колела не са особено нова технология. Ако си спомняте добре, дори масови автомобили като последното поколение Renault Laguna разполагаха с нея. Но при новия S-Class системата се появява за първи път. И то далеч не е такава, каквато сме свикнали да я виждаме. Да, задните колела завиват, но много повече от обикновеното. При

    Завиващите задни колела не са особено нова технология. Ако си спомняте добре, дори масови автомобили като последното поколение Renault Laguna разполагаха с нея.

    Но при новия S-Class системата се появява за първи път. И то далеч не е такава, каквато сме свикнали да я виждаме. Да, задните колела завиват, но много повече от обикновеното.

    При маневриране, задните колела на луксозния седан могат да се завъртят с до 10 градуса в обратна посока спрямо предните гуми. За да сложим това число в някаква перспектива, то ще припомним, че поколение 991 на Porsche 911 завърташе задните си гуми с до 2.8 градуса.

    Благодарение на технологията, радиусът на завой на новия S-Class е намален драстично до малко под 11 метра, което е доста впечатляващо постижение за толкова голям автомобил.

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт