Завиващите задни колела не са особено нова технология. Ако си спомняте добре, дори масови автомобили като последното поколение Renault Laguna разполагаха с нея. Но при новия S-Class системата се появява за първи път. И то далеч не е такава, каквато сме свикнали да я виждаме. Да, задните колела завиват, но много повече от обикновеното. При
Завиващите задни колела не са особено нова технология. Ако си спомняте добре, дори масови автомобили като последното поколение Renault Laguna разполагаха с нея.
Но при новия S-Class системата се появява за първи път. И то далеч не е такава, каквато сме свикнали да я виждаме. Да, задните колела завиват, но много повече от обикновеното.
При маневриране, задните колела на луксозния седан могат да се завъртят с до 10 градуса в обратна посока спрямо предните гуми. За да сложим това число в някаква перспектива, то ще припомним, че поколение 991 на Porsche 911 завърташе задните си гуми с до 2.8 градуса.
Благодарение на технологията, радиусът на завой на новия S-Class е намален драстично до малко под 11 метра, което е доста впечатляващо постижение за толкова голям автомобил.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *