728 x 90

Новата Ford Fiesta ST ще се предлага с лаунч контрол и диференциал с ограничено приплъзване

Ford се подготвя за пазарния старт на новото поколение Fiesta ST на европейския континент, разпространявайки нови технически детайли около горещия хечбек. Новост в сравнение с предшественика ще е възможността за поръчване на функцията лаунч контрол (launch control), която подпомага по-бързото стартиране от място. Освен това, отново срещу доплащане, клиентите ще могат да получат и преден

Ford се подготвя за пазарния старт на новото поколение Fiesta ST на европейския континент, разпространявайки нови технически детайли около горещия хечбек.

Новост в сравнение с предшественика ще е възможността за поръчване на функцията лаунч контрол (launch control), която подпомага по-бързото стартиране от място. Освен това, отново срещу доплащане, клиентите ще могат да получат и преден диференциал с ограничено приплъзване, който подобрява сцеплението в завои.

Стандартно всеки автомобил Fiesta ST ще се оборудва с три режима на движение, като това също представлява новост спрямо предишния модел. Въпросните режими, Normal, Sport и Track, регулират отзивчивостта на педала за газ, управлението и електронните системи за сигурност спрямо желанията на шофьора.

Наточеният мъник идва с чисто нов 1.5-литров 3-цилиндров бензинов мотор, който ще развива мощност от 200 к.с. Освен, че има само три цилиндъра, 1.5-литровият агрегат може да деактивира един от цилиндрите си при слабо натоварване, като по този начин се получава по-нисък разход на гориво.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт