Европа е едно доста специално място за Subaru. Макар и континентът да е пазар за общо около 40 000 коли от марката годишно, тук се задават технологичните стандарти, от които японците не изостават умишлено. Ако европейците искат нещо, Subaru следва тенденциите първо тук, а чак след това предлага новите си разработки и в Япония и
Европа е едно доста специално място за Subaru. Макар и континентът да е пазар за общо около 40 000 коли от марката годишно, тук се задават технологичните стандарти, от които японците не изостават умишлено. Ако европейците искат нещо, Subaru следва тенденциите първо тук, а чак след това предлага новите си разработки и в Япония и САЩ. Капризните клиенти на нашия континент са нещо като движеща сила за развойната дейност на марката, въпреки че мащабът на продажбите не е определящ за финансовото й състояние.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *