728 x 90

11 потвърдени пилоти във Формула 1 за догодина

    Стартовата решетка за сезон 2019 във Формула 1 вече започва да се оформя, като над половината места вече са заети, а големите отбори направиха избора си. Догодина ще видим най-сериозните промени в новата история на спорта, с оглед на това, че Фернандо Алонсо напуска Формула 1, Дениъл Рикардо сменя Red Bull с Renault, а Кими

    Стартовата решетка за сезон 2019 във Формула 1 вече започва да се оформя, като над половината места вече са заети, а големите отбори направиха избора си.

    Догодина ще видим най-сериозните промени в новата история на спорта, с оглед на това, че Фернандо Алонсо напуска Формула 1, Дениъл Рикардо сменя Red Bull с Renault, а Кими Райконен от Ferrari и Шарл Льоклер от Sauber ще разменят местата си.

    В Mercedes остава Люис Хамилтън и Валтери Ботас, а Макс Верстапен и Себастиан Фетел ще са първите пилоти на Red Bull и Ferrari.

    На двама напълно нови пилоти ще разчита McLaren, като на местата на Алонсо и Щофел Вандоорн идват Карлос Сайнц и Ландо Норис. Нико Хюлкенберг остава в Renault, но вместо Сайнц негов съотборник ще е Рикардо.

    Размяната на Райконен с Льоклер означава, че в Sauber мястото, което доскоро се смяташе, че ще е свободно, вече е заето.

    Свободните места обаче също обещават интересна битка до края на годината, а защо не и в началото на 2019.

    Очаква се и двете места в Williams да са свободни за догодина, като все още не се знае дали Роберт Кубица ще получи шанс да е титуляр с оглед на сигурното напускане на Ланс Строл. Канадецът пък е въпрос на време да се премести във Force India, където се очаква Серхио Перес да запази мястото си.

    Съветникът на Red Bull доктор Хелмут Марко обяви, че има поне 10 пилоти, които искат да карат за Toro Rosso. Там е възможно да се освободят и двете места – Пиер Гасли заема мястото на Рикардо в Red Bull и ще партнира на Макс Верстапен, а оставането на Брендън Хартли в тима изобщо не е сигурно.

    Малко неочаквано, но претенденти за Toro Rosso се оказаха двама от бившите пилоти на тима – големите звезди на Формула Е Жан-Ерик Верн и Себастиен Буеми, като французинът взе титлата в четвъртия сезон на електрическата формула.

    Битката за второто място в Sauber се очаква да е между Маркус Ериксон и подкрепяния от Ferrari Антонио Джовинаци.

    Много е вероятно Haas да задържи Кевин Магнусен, но не е сигурно, че Ромен Грожан ще остане и догодина, като шефът на тима Гюнтер Щайнер вече даде да се разбере, че към тимът има сериозен интерес от страна на много пилоти.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт