Клиентите на Ferrari във Формула 1: Haas F1 и Alfa Romeo, няма да получат новата и подобрена версия на системата за задвижване, с която ще се състезават този уикенд в Испания Себастиан Фетел и Шарл Льоклер. Италианците решиха да използват новата версия доста по-рано от предвиденото, тъй като новият мотор трябваше да се появи 2
Клиентите на Ferrari във Формула 1: Haas F1 и Alfa Romeo, няма да получат новата и подобрена версия на системата за задвижване, с която ще се състезават този уикенд в Испания Себастиан Фетел и Шарл Льоклер.
Италианците решиха да използват новата версия доста по-рано от предвиденото, тъй като новият мотор трябваше да се появи 2 старта по-късно – в Канада.
За разлика от предишни сезони сега първо заводските пилоти ще получат новия двигател, а той ще пристигне при клиентските тимове за Монако, за да натрупат опит с него и да го използват на 100 в Канада, където мощността на правите е много важна.
„Миналата година ние първи получавахме и използвахме новите версии на моторите – потвърди тим шефът на Haas Гюнтер Щайнер. – Сега обаче е обратното, тъй като във Ferrari търсят рязко подобрение на представянето си този сезон.
„Доставката на новите мотори на заводския тим и на клиентските отбори е логистично много трудна задача, затова и се случва на етапи. От Ferrari ни попитаха дали имаме нещо против да изчакаме до Монако и ние им отговорихме, че няма проблем. Все още обаче не сме съвсем сигурни дали ще го ползваме в Монако или направо в Канада.”
След четири двойни победи на Mercedes в първите четири старта този сезон във Ferrari форсираха подобренията по SF90 и в Баку колата получи първият сериозен пакет промени в аеродинамиката, който сега ще бъде развит и допълнен за старта в Барселона, заедно с новата задвижваща система, която трябва да е по-мощна.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *