Audi разширява гамата си от електрически автомобили с премиерата на новия E-Tron Sportback. Той разполага с атлетична визия и електрическо задвижване, което вече видяхме при стандартния E-Tron. Двумоторната система под ламарините осигурява 402 конски сили, разпределени между двете оси. 95-кВтч батерия, монтирана в дъното на автомобила, гарантира пробег с едно зареждане от 446 километра, за
Audi разширява гамата си от електрически автомобили с премиерата на новия E-Tron Sportback. Той разполага с атлетична визия и електрическо задвижване, което вече видяхме при стандартния E-Tron.
Двумоторната система под ламарините осигурява 402 конски сили, разпределени между двете оси. 95-кВтч батерия, монтирана в дъното на автомобила, гарантира пробег с едно зареждане от 446 километра, за което спомага и ниското челно съпротивление от 0.25.
Немците казват, че разполагането на компонентите от задвижващата система максимално ниско в конструкцията на автомобила осигурява нисък център на тежестта. Много е работено и по баланса на теглото между двете оси, който е в почти перфектно 50:50 отношение.
Digital Matrix LED – такова име носи технологията на фаровете на автомобила. Тя използва над един милион микроогледала, като всяко едно от тях може да промени ъгъла си спрямо пътя до 5000 пъти в секунда.
Резулатът е, че фаровете могат да осветяват точно определени отсечки от пътя, като например платното, в което се движите, а също така могат да прожектират и различни форми и изображения на пътя.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *