728 x 90

Tesla отряза изцяло журналистите – разпуска ПР екипа си

Tesla определено е марка, която променя представите за това кое е възможно и кое не в автомобилната индустрия. С пореден изненадавщ ход калифорнийците потвърдиха това отново. Този път Tesla реши да разпусне отдела си за комуникации с обществеността, известен още като ПР отдел. На практика, това означава, че медиите нямат директен контакт с фирмата. Не

Tesla определено е марка, която променя представите за това кое е възможно и кое не в автомобилната индустрия. С пореден изненадавщ ход калифорнийците потвърдиха това отново.

Този път Tesla реши да разпусне отдела си за комуникации с обществеността, известен още като ПР отдел. На практика, това означава, че медиите нямат директен контакт с фирмата.

Не е ясно кога точно е било взето това решение, но се съобщава, че някои от ПР шефовете са напуснали компанията още през декември миналата година. Други техни колеги пък са ги последвали през 2020 година.

Според New York Times, Tesla не отговаря на журналистически запитвания от няколко месеца насам. Изглежда в основно лице за комуникация ще се превърне Илон Мъск чрез своя профил в Twitter.

По традиция големите новини в производителя се съобщават не чрез текстове до медиите, както се случва при почти всички конкуренти, а директно от Мъск чрез постове в Twitter.

Естествено, Tesla отказва да коментира дали в действителност ПР отделът на фирмата вече не съществува. Съвсем вероятно е просто да няма кой да даде официално становище по въпроса.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт