Дилър на Lexus от Тексас е приложил изключително агресивна политика за набиране на нови клиенти. Продавачът на луксозната японска марка изпращал електронни писма до собственици на автомобили Tesla със залгавие "Trade-In Your Tesla". С две думи, дилърът искал да откаже сегашните собственици на електрическите автомобили на Tesla от тях и да ги примами да си
Дилър на Lexus от Тексас е приложил изключително агресивна политика за набиране на нови клиенти. Продавачът на луксозната японска марка изпращал електронни писма до собственици на автомобили Tesla със залгавие "Trade-In Your Tesla".
С две думи, дилърът искал да откаже сегашните собственици на електрическите автомобили на Tesla от тях и да ги примами да си вземат Lexus.
Ако потребителят откликне на офертата, линк в мейла му дава възможност за допълнителна отстъпка от 1000 долара.
Любопитното е, че дилърът споменава в текста си, че Lexus е бранд номер 1 според класациите за надеждност на JD Power.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *