728 x 90

Заводска метанова уредба и за новия VW Golf 8

Volkswagen представи на практика най-икономичния от финансова гледна точка представител на гамата на Golf 8. Става дума за Golf TGI, който използва задвижване на компресирен природен газ. По-известната у нас като метанова уредба засега се предлага за хечбек версията на модела, но съвсем скоро – буквално до седмици – ще се появи и при комбито.

Volkswagen представи на практика най-икономичния от финансова гледна точка представител на гамата на Golf 8. Става дума за Golf TGI, който използва задвижване на компресирен природен газ.

По-известната у нас като метанова уредба засега се предлага за хечбек версията на модела, но съвсем скоро – буквално до седмици – ще се появи и при комбито.

Задвижването идва от 1.5-литров турбо бензинов агрегат, който е преработен за работа на CNG гориво. Мощността е 131 к.с., а максималният въртящ момент е 200 Нм. Идентично задвижване се използва и от Skoda и Audi в техните G-Tec и G-Tron модели.

По данни на производителя, 100 километра ще се изминават с между 4.1 и 4.3 килограма природен газ. При сегашните цени на метана в България това прави под 5 лева разход на 100 километра пробег.

Golf TGI е оборудван с 17.3-килограмов резервоар за компресиран природен газ, което е достатъчно количество за изминаване на около 400 километра измерено по цикъла WLTP.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт