728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Дебют за чисто ново поколение Mercedes S-Class – нови технологии, еволюционен дизайн

Преди близо 70 години Mercedes-Benz полага основите на моделната серия на S-класата с модел 220. От пускането й на пазара през 1951 г. над 4 милиона лимузини са доставени на клиенти по целия свят. С новата S-класа Mercedes-Benz чертае следващото поколение на съвременната индивидуална мобилност с иновации, които се фокусират върху хората. Ето част от

Преди близо 70 години Mercedes-Benz полага основите на моделната серия на S-класата с модел 220. От пускането й на пазара през 1951 г. над 4 милиона лимузини са доставени на клиенти по целия свят.

С новата S-класа Mercedes-Benz чертае следващото поколение на съвременната индивидуална мобилност с иновации, които се фокусират върху хората. Ето част от ключовите нововъведения:

– Второто усъвършенствано поколение MBUX (Mercedes-Benz User Experience) дебютира в новата S-класа.

– На борда на автомобила има до пет екрана, някои от тях с OLED технология. С натискането на един бутон новият 3D дисплей на водача за първи път позволява пространствено възприемане на картината с истински 3D ефект, благодарение на функцията за проследяване на погледа.

– Големият head-up дисплей е с добавена реалност. Когато се използва навигация, анимираните стрелки за посоките са прецизно планирани върху пътната лента.

– MBUX разпознава и предвижда желанията на пътуващите в автомобила благодарение на вградените в контролните панели камери. Системата интерпретира посоката на главата, движенията на ръцете и езика на тялото и отговаря със съответните функции на превозното средство. Например, ако водачът погледне през рамо към задния прозорец, интериорният асистент автоматично отваря слънчевия люк.

– Изчислителната мощност на MBUX е увеличена с 50% в сравнение със системата в предишния модел. Честотната памет е 41,790 MB/s.

– Диаметърът на завиване на автомобила е редуциран до 2 метра при управлението на задния мост, а максималният ъгъл на завиване е 10°.

– 10 различни програми за масаж са на разположение в новата S-класа.

– Капацитетът на багажника е увеличен с 20 литра до 550 литра в сравнение с предишния модел.

– Революционната технология за фарове DIGITAL LIGHT позволява напълно нови функции, например прожектиране на предупредителни символи и знаци по пътя напред.

– Повече от 50 електронни компонента в новата S-класа могат да бъдат актуализирани по безжичен път (over-the-air). Това включва цялата инфотейнмънт система MBUX, дисплея на водача, системите за подпомагане на шофирането и системите за осветяване MULTIBEAM LED и DIGITAL LIGHT.

– Когато автомобилът е застрашен от страничен удар, купето на превозното средство може да бъде повдигнато едностранно до 8 сантиметра от системата за активно въздушно окачване E-ACTIVE BODY CONTROL в рамките на няколко десети от секундата.

Прочети още:
Извадиха суперкола със 725 к.с., кръстена на Ники Лауда

– Контролните системи на E-ACTIVE BODY CONTROL анализират ситуацията при шофиране и регулират окачването до 1000 пъти в секунда.

– В новата S-класа за първи път е вградена фронтална въздушна възглавница за задните места, която при челни сблъсъци може значително да намали натоварването в областта на главата и шията на пътниците.

– Повече от 98 кг компоненти, изработени от ресурсоспестяващи материали, са използвани в новата S-класа. Броят на компонентите, които съдържат рециклирани материали, вече е 120 – повече от два пъти повече, отколкото в предходния модел. Други 40 кг са изработени от възобновяеми суровини.

– Първите представени двигатели в новата S-класа са шестцилиндров бензинов и шестцилиндров дизелов двигател в различните вариации.

– На следващ етап на разположение ще бъде и V8 двигател с вграден стартер-генератор (ISG) и 48-волтова бордова електрическа система.

– През 2021 г. ще бъде представен и plug-in хибрид с възможност за изцяло електрически пробег от около 100 километра.

– Очаква се от втората половина на 2021 г. S-класата да направи следващата крачка към автономното шофиране. Автоматичният режим DRIVE PILOT ще позволи автомобилът да се самоуправлява в ситуации, в които натовареността на трафика е висока или на подходящи участъци от магистрали в Германия. 

 

Моделна гама при представянето на новата S-класа

 

 

S 450 4MATIC

S 500 4MATIC

S 350 d

S 350 d 4MATIC

S 400 d 4MATIC

Трансмисия

автоматична

9G-TRONIC

Двигатели (серия, брой цилиндри)

M 256, 6 in-line

OM 656, 6 in-line

Обем на двигателя

cc

2999

2999

2925

2925

2925

Мощност

kW/hp

270/367

320/435

210/286

210/286

243/330

при

rpm

5500-6100

5900-6100

3400-4600

3400-4600

3600-4200

Доп. мощност с EQ Boost

kW/hp

16/22

16/22

Въртящ момент

Nm

500

520

600

600

700

при

rpm

1600-4500

1800-5.500

1200-3200

1200-3200

1200-3200

Доп. въртящ момент с EQ Boost

Nm

250

250

Комбиниран разход NEDC

l/100 km

8.4-7.8

(8.3-7.8)

8.4-7.8

(8.4-7.8)

6.7-6.2

(6.7-6.2)

6,9-6,4

(6,8-6,3)

7.0-6.5

6.9-6.4)

Комбинирани CO2 емисии1NEDC

g/km

191-178

(191-178)

192-179

(192-178)

176-163

(176-163)

183-168

(180-166)

186-171

(183-169)

Ускорение 0-100 km/h

s

5.1

4.9

6.4

6.2

5.4

Максимална скорост

km/h

250

250

250

250

250

 

 

Autoclub.bg
ADMINISTRATOR
ПРОФИЛ

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget