728 x 90

Hyundai Kona също получи освежаване за новата моделна година

Новата Kona на Hyundai ще стане по-широка и по-динамична, благодарение на обновения си дизайн. След новото поколение на i20, Kona следва актуалния дизайнерски език на марката- Sensuous Sportiness, който започва с новата предна радиаторна решетка тип нос на акула, нови Full-LED светлини, които се акцентират от новите дневни LED светлини. Новите дизайнерски елементи имат за

Новата Kona на Hyundai ще стане по-широка и по-динамична, благодарение на обновения си дизайн. След новото поколение на i20, Kona следва актуалния дизайнерски език на марката- Sensuous Sportiness, който започва с новата предна радиаторна решетка тип нос на акула, нови Full-LED светлини, които се акцентират от новите дневни LED светлини. Новите дизайнерски елементи имат за цел да изразят още по-ясно уникалната идентичност на Hyundai Kona. 

Новата Kona N-Line ще получи по-аеродинамичен дизайн с ниско разположени предни въздухозаборници и по-агресивна предница допълнена от странични перки, които допълнително подчертават новата радиаторна решетка тип нос на акула. Kona N-Line предлага на клиентите атрактивно въведение към спортното N подразделение на Hyundai и успешно продължава това, което представената пред 2017 г. Kona положи.

Силовите агрегати на новата Kona достигат нови висоти по отношение на динамика и екология. В горната част на гамата е подобрен 1.6-литров T-GDI Smartstream двигател със 7-степенна трансмисия с двоен съединител, който разполага със 198 к.с. Този мощен, спортен двигател се предлага както във варианти на задвижване на предните колела, така със задвижване на всички колела.

За повишена горивна ефективност новата Kona ще бъде оборудвана с 48V MildHybrid технология. Тя ще бъде стандартна за 1,6-литровия дизелов двигател Smartstream със 136 к.с. и се предлага със 7-степпена скоростна кутия с двоен съединител (7DCT) или шестстепенна интелигентна ръчна трансмисия (6iMT), както и с опция за задвижване 4×4.

1,0-литровият бензинов двигател T-GDI Smartstream със 120 к.с. също може да бъде оборудван с 48V Mild-Hybird и 6iMT като опция. За първи път интегриран в i30 и изцяло новия i20, съединителят на iMT работи чисто електронно, вместо с механична връзка. iMT отделя двигателя от трансмисията, след като водачът освободи газта, спестявайки гориво, тъй като двигателят може да се изключи и колата да влезе в режим на движение по инерция. Двигателят се рестартира в същата предавка веднага щом водачът натисне или спирачката, или педалите на газта, благодарение на мощността, осигурена от Mild Hybrid Starter Generator.

Когато двигателят е оборудван с Mild-Hybrid технология, 1,0-литровият двигател T-GDI Smartstream може да се комбинира със 7-степенна трансмисия с двоен съединител или 6степенна ръчна скоростна кутия.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт