728 x 90

Дебют за чисто новите BMW M3 и M4 – огромна решетка, до 510 к.с и 0-100 за 3.9 секунди

BMW най-накрая разсекрети напълно новите поколения на спортните автомобили М3 и М4, както и техните по-мощни версии Competition. Ето всичко, което трябва да знаете за моделите в съкратен вид: – Разширено разнообразие на портфолиото от задвижвания. Пуристко изживяване от динамиката в новото BMW M3 Седан и новото BMW M4 Купе благодарение на уникалната в сегмента

BMW най-накрая разсекрети напълно новите поколения на спортните автомобили М3 и М4, както и техните по-мощни версии Competition. Ето всичко, което трябва да знаете за моделите в съкратен вид:

– Разширено разнообразие на портфолиото от задвижвания. Пуристко изживяване от динамиката в новото BMW M3 Седан и новото BMW M4 Купе благодарение на уникалната в сегмента шестстепенна механична скоростна кутия. BMW M3 Competition Седан и BMW M4 Competition Купе с осемстепенна трансмисия M Steptronic. Вероятно от лятото на 2021 година Competition моделите за пръв път ще се предлагат и със система за задвижване на четирите колела M xDrive.

– Редови шестцилиндров бензинов двигател с технология M TwinPower Turbo, високооборотна характеристика, до 510 к.с. и до 650 Нм. Два турбокомпресора, оптимизирано директно впръскване, съгласувана с шофирането по състезателни писти концепция на охлаждането и снабдяването с масло, специфична за модела изпускателна система с клапи с електрическо управление за емоционален звук.

– Специфична за модела шестстепенна механична скоростна кутия с асистент за превключване за особено динамични ситуации на пътя. Най-новото поколение на осемстепенната трансмисия M Steptronic с Drivelogic и три програми за превключване. M xDrive е свързан с активния М диференциал, подаване на по-висока мощност към задните колела, три избираеми от водача режима: 4WD, 4WD Sport и 2WD като чисто задно задвижване при деактивиран контрол на стабилността.

– Адаптивно М окачване с амортисьори с електронно управление и кормилно управление M Servotronic с променливо предавателно число като серийно оборудване. Модифицирано специфично за М предно и задно окачване. Нова интегрирана спирачна система с две характеристики на усещането на педала на спирачката и реакциите. Серийна M Compound спирачна система, M Carbon керамични спирачки като опция.

– Ковани M алуминиеви джанти с размери 18 инча отпред и 19 инча отзад респективно 19 инча отпред и 20 инча отзад (Competition модели с M xDrive). Опционални Performance гуми.

Технически данни:

BMW M3 Седан: 353 кВт/480 к.с., ускорение [0 – 100 км/ч]: 4,2 секунди, среден разход на гориво: 10,8 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 248 г/км.

BMW M3 Competition Седан: 375 кВт/510 к.с., ускорение [0 – 100 км/ч]: 3,9 сек., среден разход на гориво: 10,2 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 234 г/км.

BMW M4 Купе: 353 кВт/480 к.с., ускорение [0 – 100 км/ч]: 4,2 секунди, среден разход на гориво: 10,8 л/100 км; СОемисии (комбинирани): 248 г/км.

BMW M4 Competition Купе: 375 кВт/510 к.с., ускорение [0 – 100 км/ч]: 3,9 секунди, среден разход на гориво: 10,2 л/100 км; СО2 емисии (комбинирани): 234 г/км.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт