Peugeot представя първата глава от историята на Peugeot Sport Engineered с високопроизводителните версии на Peugeot 508 седан и SW. Като перфектно съчетание от спортен дух и технологии Peugeot пренаписва правилата за една обновена, отговорна динамика: т.нар. нео-динамика. Подписът на тази нова гама под формата на 3 нокътя в цвят Kryptonite е свързан с новата идентичност на
Peugeot представя първата глава от историята на Peugeot Sport Engineered с високопроизводителните версии на Peugeot 508 седан и SW. Като перфектно съчетание от спортен дух и технологии Peugeot пренаписва правилата за една обновена, отговорна динамика: т.нар. нео-динамика.
Подписът на тази нова гама под формата на 3 нокътя в цвят Kryptonite е свързан с новата идентичност на Peugeot Sport, със светлинните подписи на серийните модели и черпи вдъхновение от наследството на марката със задните светлини на купето Peugeot 504.
508 Peugeot Sport Engineered е абсолютна технологична демонстрация и въплъщение на експертния опит на инженерите в Peugeot Sport. 508 Peugeot Sport Engineered е най-мощният сериен автомобил, създаван досега от Peugeot.
Силовият агрегат може да достигне 360 к.с. и 520 Нм въртящ момент чрез прецизно съчетаване на топлинната и електрическата енергия. Системата включва 1.6-литров турбо бензинов агрегат и по един електромотор на всяка ос. Това съчетаване прави възможно постигането на почти мигновени реакции. Такова ниво на динамика е безпрецедентно за марката:
– от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди
– 1000 м от спряло положение за 24,5 секунди
– 80 до 120 км/ч за 3 секунди
– максимална скорост от 250 км/ч (контролирана електронно).
Пет режима на шофиране са достъпни директно през селектора на режими на централната конзола:
– Electric: за 100% електрическо задвижване в пълна тишина, с пробег от 42 км съгласно протокола WLTP, който дава достъп до зелените зони в градските райони и осигурява ускорение с високи обороти чрез незабавната реакция на електрическите двигатели от 0 км/ч до 140 км/ч
– Comfort: Хибриден режим с омекотено окачване за шофиране с „висока степен на комфорт“
– Hybrid: режим, който автоматично избира топлинната или електрическата мощност в зависимост от обстоятелствата с цел оптимизиран разход на гориво
– Sport: максимална мощност от 360 к.с. за върховно удоволствие! Този режим също така влияе на кормилното управление, амортисьорите, настройките на педала на газта и амбиентното осветление. Двигателят с вътрешно горене гарантира, че батерията се зарежда за максимална мощност по всяко време.
– 4WD: максимална тяга при условия на ниско сцепление.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *