Изцяло новото поколение Mercedes-Benz S-Class дебютира преди повече от месец, което означава, че в шоурумите на марката в Германия вече има екземпляри от супер луксозната лимузина. Именно един такъв автомобил попада във фокуса на ново видео, което обръща детайлно внимание на интериора и екстериора на машината. Разглежданият екземпляр е от серията 350d, което значи, че
Изцяло новото поколение Mercedes-Benz S-Class дебютира преди повече от месец, което означава, че в шоурумите на марката в Германия вече има екземпляри от супер луксозната лимузина.
Именно един такъв автомобил попада във фокуса на ново видео, което обръща детайлно внимание на интериора и екстериора на машината. Разглежданият екземпляр е от серията 350d, което значи, че под капака има 6-цилиндров дизел с 285 к.с.
Ето и основните технологични акценти при новия S-Class, a във видеото по-долу можете да се запознаете с модела и отблизо:
Второто усъвършенствано поколение MBUX (Mercedes-Benz User Experience) дебютира в новата S-класа.
– На борда на автомобила има до пет екрана, някои от тях с OLED технология. С натискането на един бутон новият 3D дисплей на водача за първи път позволява пространствено възприемане на картината с истински 3D ефект, благодарение на функцията за проследяване на погледа.
– Големият head-up дисплей е с добавена реалност. Когато се използва навигация, анимираните стрелки за посоките са прецизно планирани върху пътната лента.
– MBUX разпознава и предвижда желанията на пътуващите в автомобила благодарение на вградените в контролните панели камери. Системата интерпретира посоката на главата, движенията на ръцете и езика на тялото и отговаря със съответните функции на превозното средство. Например, ако водачът погледне през рамо към задния прозорец, интериорният асистент автоматично отваря слънчевия люк.
– Изчислителната мощност на MBUX е увеличена с 50% в сравнение със системата в предишния модел. Честотната памет е 41,790 MB/s.
– Диаметърът на завиване на автомобила е редуциран до 2 метра при управлението на задния мост, а максималният ъгъл на завиване е 10°.
– 10 различни програми за масаж са на разположение в новата S-класа.
– Капацитетът на багажника е увеличен с 20 литра до 550 литра в сравнение с предишния модел.
– Революционната технология за фарове DIGITAL LIGHT позволява напълно нови функции, например прожектиране на предупредителни символи и знаци по пътя напред.
– Повече от 50 електронни компонента в новата S-класа могат да бъдат актуализирани по безжичен път (over-the-air). Това включва цялата инфотейнмънт система MBUX, дисплея на водача, системите за подпомагане на шофирането и системите за осветяване MULTIBEAM LED и DIGITAL LIGHT.
– Когато автомобилът е застрашен от страничен удар, купето на превозното средство може да бъде повдигнато едностранно до 8 сантиметра от системата за активно въздушно окачване E-ACTIVE BODY CONTROL в рамките на няколко десети от секундата.
– Контролните системи на E-ACTIVE BODY CONTROL анализират ситуацията при шофиране и регулират окачването до 1000 пъти в секунда.
– В новата S-класа за първи път е вградена фронтална въздушна възглавница за задните места, която при челни сблъсъци може значително да намали натоварването в областта на главата и шията на пътниците.
– Повече от 98 кг компоненти, изработени от ресурсоспестяващи материали, са използвани в новата S-класа. Броят на компонентите, които съдържат рециклирани материали, вече е 120 – повече от два пъти повече, отколкото в предходния модел. Други 40 кг са изработени от възобновяеми суровини.
– Първите представени двигатели в новата S-класа са шестцилиндров бензинов и шестцилиндров дизелов двигател в различните вариации.
– На следващ етап на разположение ще бъде и V8 двигател с вграден стартер-генератор (ISG) и 48-волтова бордова електрическа система.
– През 2021 г. ще бъде представен и plug-in хибрид с възможност за изцяло електрически пробег от около 100 километра.
– Очаква се от втората половина на 2021 г. S-класата да направи следващата крачка към автономното шофиране. Автоматичният режим DRIVE PILOT ще позволи автомобилът да се самоуправлява в ситуации, в които натовареността на трафика е висока или на подходящи участъци от магистрали в Германия.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *