728 x 90

VW Golf GTI Clubsport дебютира с почти 300 к.с. и предно предаване

Volkswagen e готов с още по-мощна версия на най-новото поколение Golf GTI. Индексът Clubsport добавя допълнителна мощност, както и различни подобрения, които трябва да оптимизират представянето на колата. Под капака отново се крие 2.0-литров турбо бензинов агрегат, чиято максимална мощност вече е 296 к.с. и 400 Нм въртящ момент. За сравнение, стандартният GTI има 242

Volkswagen e готов с още по-мощна версия на най-новото поколение Golf GTI. Индексът Clubsport добавя допълнителна мощност, както и различни подобрения, които трябва да оптимизират представянето на колата.

Под капака отново се крие 2.0-литров турбо бензинов агрегат, чиято максимална мощност вече е 296 к.с. и 400 Нм въртящ момент. За сравнение, стандартният GTI има 242 к.с.

Стандартно новият горещ хечбек използва 7-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя – това е и единственият избор на кутия. От Volkswagen обещават ускорение от място до 100 км/ч за под пет секунди и максимална скорост на движение от 250 км/ч.

Clubsport стои по-ниско до земята с 15 мм сравнено с GTI, като има и други подобрения по окачването, които го правят по-твърдо и устойчиво срещу накланяне в завои.

Интересно е да се отбележи, че автомобилът разполага със специален режим на движение, предназначен само за пистата Нюрбургринг в Германия. В настройките влиза малко по-меко окачване, което е по-подходящо за неравната настилка на трасето.

Интериорът на Clubsport е изпипан с нови седалки тип корито, допълнителни визуални акценти и волан със скосена долна част.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт