728 x 90

Новият Touareg е най-високотехнологичният сериен Volkswagen в историята

Volkswagen представи официално третото поколение на флагманския си SUV Touareg. Той ще заеме връхна позиция в гамата на марката в Европа, а в САЩ няма да се предлага. Премиерата му се състоя в Пекин. Колата се базира на платформата MLB Evo, която стои и в основата на супер модели като Audi Q7, Porsche Cayenne и Lamborghini

Volkswagen представи официално третото поколение на флагманския си SUV Touareg. Той ще заеме връхна позиция в гамата на марката в Европа, а в САЩ няма да се предлага. Премиерата му се състоя в Пекин.

Колата се базира на платформата MLB Evo, която стои и в основата на супер модели като Audi Q7, Porsche Cayenne и Lamborghini Urus. Размерите на возилото са леко нараснали, като това се отразява основно на багажното отделение – от 697 литра то се увеличава на 810 литра. Въпреки уголемените размери, Touareg е с около 100-на килограма по-лек от предишния модел, като това се дължи на над 40-процентовото съдържание на алуминий в конструкцията.

Що се отнася до дизайна, джипка идва с почти напълно променена визия, която е вдъхновена от Arteon, поне в предната част. Volkswagen се хвали, че Touareg използва едни от най-високотехнологичните LED фарове в индустрията. Всеки един от фаровете използва 128 диода, които се контролират индивудиално за най-добрата осветеност на пътя.

При лансирането си в Европа, моделът ще се предлага с два 3.0-литрови V6 дизелови мотори. Единият ще има мощност от 231 к.с., а по-мощният ще разполага с 286 к.с. Още тази есен към тях ще се присъедини и 3.0-литров бензин с 340 к.с., а във флагманско предложение ще се превърне 8-цилиндров 4.0-литров дизел с 421 к.с.

""""""

В опционалното оборудване влизат 4-зонов климатроник, аудио система с 14 говорителя, панорамен покрив, отопляеми, охлаждащи и масажиращи предни седалки, въздушно окачване и други.

Производителят обяснява, че Touareg използва ново управление на функциите на борда с името Innovision Cockpit. То съчетава голям 12-инчов дисплей за климатичната система с още по-голям 15-инчов таблет за контрол на инфоразвлекателните екстри. Освен това, забелязваме и оформление на въздуховодите подобно на това при европейските Passat и Arteon – дълги линии от край до край, съчетаващи в себе си възможността за регулиране на посоката и силата на струята.

Добра новина изглежда фактът, че преминаването към изцяло дигитален контрол на функциите не е коствало физическия бутон за управление на силата на звука на аудио системата.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт