728 x 90

Финален тийзър на новия Ford Focus преди дебюта

В рамките на днешния ден Ford ще покаже изцяло новото поколение на бестселъра си Focus. Машината ще се появи по време на специално събитие в Германия, а в часовете преди неговото провеждане бе публикувано и ново предварително изображение от модела. Всъщност, снимките са две и идват директно от Джей Уард, директор по продуктова комуникация във

В рамките на днешния ден Ford ще покаже изцяло новото поколение на бестселъра си Focus. Машината ще се появи по време на специално събитие в Германия, а в часовете преди неговото провеждане бе публикувано и ново предварително изображение от модела.

Всъщност, снимките са две и идват директно от Джей Уард, директор по продуктова комуникация във фирмата. Те ни разкриват известна част от предницата на Focus, както и лого от задния капак.

По неофициални данни, първо на бял свят ще се появи класическият хечбек, а до края на годината ще видим също и доста популярната версия комби. Също през 2018 година дебют ще направи луксозната версия Vignale, както и спортно ориентираният ST Line.

За 2019 година е предвидена появата на вдъхновения от кросоувърите Focus Active, както и на спортния ST. Разбира се, рано или късно, ще видим и ново поколение Focus RS, но това няма да се случи в следващите две години.


Виж новия Focus без никакъв камуфлаж!


Сред акцентите в дизайна на новия Focus попадат светодиодните фарове, новата форма на стоповете и новата радиаторна решетка. Според предварителна информация от Ford, новият Focus ще е по-голям на размери спрямо предшественика си – очаква се колесната му база да нарасне с 50 мм, а теглото на колата да бъде снижено с поне 50 кг.

В двигателната гама място ще намери 1.0-литровият бензинов двигател с различна мощност – от 100 до 140 конски сили. В гамата ще влязат още два бензинови турбо двигателя с обем 1.5 и 2.0 литра, като последният ще се използва за спортната версия ST. Все още няма надеждна информация за дизеловите агрегати, които ще задвижват новия Focus.

""""""

За радост на феновете на Ford, марката няма да се откаже от преследването на по-висока мощност във версията RS, като това в случая ще се постигне с лека хибридна система. Става дума за технология, използваща 48-волтова електрическа система и интегриран в скоростната кутия стартер-генератор. 

Основна част от работата по задвижването ще се извършва от 2.3-литровия турбо бензинов мотор на сегашния модел, но благодарение на електрическата помощ максималната мощност ще бъде вдигната до 400 к.с.

С това Focus RS ще успее да ускорява от покой до 100 км/ч за само 4.0 секунди, което ще направи машината по-бърз хеч от премиум представители като Mercedes-AMG A45 и Audi RS3. Стандартно моделът ще се предлага с 6-степенна ръчна скоростна кутия, а срещу доплащане ще се получава и автоматик с два съединителя.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт