728 x 90

Колко е бърз новият Ford Focus ST Line 1.5 турбо? (видео)

    Докато видим следващото поколение Focus ST, най-бързият представител на компактния модел на Ford носи името Focus ST-Line. Под предния капак на тази машина най-често ще виждаме 1.5-литров 3-цилиндров двигател, чиято максимална мощност е 184 к.с. Тест на немския Аутобан показва на какво всъщност е способен малкият турбо агрегат. От 0 до 100 км/ч возилото ускорява

    Докато видим следващото поколение Focus ST, най-бързият представител на компактния модел на Ford носи името Focus ST-Line. Под предния капак на тази машина най-често ще виждаме 1.5-литров 3-цилиндров двигател, чиято максимална мощност е 184 к.с.

    Тест на немския Аутобан показва на какво всъщност е способен малкият турбо агрегат. От 0 до 100 км/ч возилото ускорява за 8.3 секунди, а максималната скорост на движение е 222 км/ч. Във видеото по-долу можете да видите няколко ускорения до максималната скорост.

    У нас моделът ще се продава срещу минимум 31 990 лв. с ДДС, за които клиентите ще получат хечбек с 5 врати от ниво на оборудване Trend, задвижван от 1.0-литров мотор с мощност от 85 к.с. За сравнение, в Германия базовата цена на Focus е 18 700 евро.

    Най-евтината дизелова версия е също Trend и ще се котира срещу 37 600 лв. Тук моторът е 1.5-литров EcoBlue дизел със 95 к.с., а версията със 120 к.с. започва от 39 400 лв. Автоматик и дизел са налични срещу най-малко 42 900 лв.

    Ако се оглеждате за добре оборудвана машина, то ще трябва да си приготвите поне 41 100 лв. – такава е цената на бензинов Titanium хечбек с мощност от 125 к.с. и ръчна скоростна кутия.

    Най-скъпият Focus по ценова листа струва 64 700 лв. Той е от ниво на оборудване Vignale и има 2.0-литров дизелов мотор със 150 к.с., работещ с 8-степенен автоматик.

    Четвъртият Ford Focus е вече на поточната линия от миналия месец. Красивият хечбек ще се сглобява в Саарлуис, Германия, за европейския пазар, а американците ще получат коли, монтирани в Китай.

    Дори и базовата и най-евтина версия на модела разполага с 6-степенна механична скоростна кутия, която работи в тандем с 1.0-литров двигател с 85 к.с. – повече, отколкото първото поколение предлагаше преди 20 години с базовия си 1.4 мотор. В стандартното оборудване на возилото влизат климатик, електрически прозорци, асистент за напускане на лентата, Bluetooth свързаност с телефон и LED дневни светлини.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт