728 x 90

BMW M5 и M5 Competition фейслифт – без промяна в мощността, но с други подобрения

BMW модернизира своите мощни спортни седани M5 и M5 Competition както визуално, така и с нова концепция за управление. 4.4-литровият V8 двигател с технология BMW M TwinPower Turbo продължава да развива съответно 600 к.с. при M5 и 625 к.с. при M5 Competition. Моделите серийно са оборудвани с осемстепенна трансмисия M Steptronic с Drivelogic и система за

BMW модернизира своите мощни спортни седани M5 и M5 Competition както визуално, така и с нова концепция за управление. 4.4-литровият V8 двигател с технология BMW M TwinPower Turbo продължава да развива съответно 600 к.с. при M5 и 625 к.с. при M5 Competition. Моделите серийно са оборудвани с осемстепенна трансмисия M Steptronic с Drivelogic и система за двойно задвижване M xDrive, която предлага и настройка 2WD за задвижване на задните колела.

Сред новостите са амортисьори от BMW M8 Гран Купе и новите настройки на окачването, които, според производителя, издигат управляемостта и поведението на пътя в граничен режим на BMW M5 Competition до още по-високо ниво и в същото време повишават комфорта. В сравнение с BMW M5 окачването на BMW M5 Competition е по-ниско със 7 мм, с допълнителни целенасочени модификации на окачването на колелата и пружините. Адаптираните към повишената мощност настройки се проявяват най-вече на състезателна писта.

BMW M5 ускорява от 0 до 100 км/ч за само 3,4 сек, а от 0 до 200 км/ч за 11,1 сек. BMW M5 Competition се справя с тези задачи една идея по-бързо: до 100 км/ч за 3,3 сек, до 200 км/ч за 10,8 сек.

От BMW M8 е заимствана новата концепция за управление с два бутона на средната конзола. С бутона M Mode водачът превключва бързо между настройките ROAD и SPORT, бутонът Setup води директно към менюто на централния дисплей, където са възможни индивидуални конфигурации на характеристиките на задвижването и окачването. При BMW M5 Competition е наличен и режимът TRACK за пуристко М усещане на състезателната писта.

Нови са цветовете Brands Hatch Grey и Motegi Red metallic, както и лаковите покрития BMW Individual Tansanite Blue II metallic, Aventurine Red II metallic и матовият Frozen Bluestone metallic. Champagne Quartz metallic вече ще се предлага като Alvite Grey metallic.

Базовите цени за България от 234 950 лв. с вкл ДДС за BMW M5 и от 253 144 лв. с вкл ДДС за BMW M5 Competition.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт