728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Новият VW Golf R е най-мощният сериен Golf в историята

Горещият хечбек разполага с 320 к.с. и ново поколение 4х4 система.

Volkswagen отпразнува световната премиера на новия Golf R. В Европа предварителните продажби на флагмана на Golf, с мощност oт 320 к.с., започват от днес, 5 ноември. Golf R е традиционно най-мощният модел в най-успешната продуктова линия на марката, а новото поколение е най-мощният сериен Golf в историята.

Golf R e винаги със задвижване на четирите колела, той е винаги изключително динамичен, винаги с особено ексклузивен дизайн и оборудване, и винаги е технологичен еталон за своя клас – Golf класът. И този път не е по-различно: Golf R ще бъде първият Volkswagen преди края на тази година, който бива лансиран с нова система за задвижване на всички колела –  4MOTION с R-Performance Torque Vectoring. Тази интелигентна свързана система дава ново измерение на динамиката на шофиране.

Със своята задвижваща технология той оглавява всичко, което е лансирано досега с емблемата Golf. Петото издание на спортния автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч само за 4.7 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Golf R обаче може да се поръча и с опционален пакет R-Performance, който позволява да се увеличи максималната скорост до 270 км/ч.

Въпреки това, не само индивидуалните характеристики на шофиране определят характера на новия Golf R, а по-скоро комбинацията от 420-нМ въртящ момент, авангардна ходова част и най-прогресивното задвижване на всички колела в тази категория, са тези които определят новото статукво по отношение на динамиката.

Новият Golf R е по-бърз на Нюрбургринг от своя предшественик с цели 19 секунди

Между другото, настройката на новия Golf R е прецизно настроена на Нюрбургринг Нордшлайфе. В комбинация с пакета R-Performance, Golf R дори се предлага със специален профил за шофиране на Нюрбургринг, известен като „Special“. Като част от този профил на шофиране, всички ключови параметри на задвижване са адаптирани към легендарната състезателна писта – включително новото задвижване на всички колела.

И резултатите са на лице: както е показано по време на вътрешни тестови шофирания, Golf R – който е оборудван със 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител (DSG) като стандарт – е с до 19 секунди по-бърз на обиколка около състезателната писта спрямо своя предшественик (07:51 минути).

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *