728 x 90

Токио 2019: Lexus LF-30 Electrified обозначи елбъдещето на марката

Един клиновиден концептуален автомобил стана основна новина на марката Lexus в Автосалон Токио 2019. Lexus LF-30 Electrified е призван да покаже какъв може да бъде електрическият безпилотник през 2030 година. Машината с дължина 5090 мм има внушителна колесна база – 3200 мм срещу 3125 мм при серийния седан Lexus LS), големи повдигащи се врати и

Един клиновиден концептуален автомобил стана основна новина на марката Lexus в Автосалон Токио 2019. Lexus LF-30 Electrified е призван да покаже какъв може да бъде електрическият безпилотник през 2030 година.

Машината с дължина 5090 мм има внушителна колесна база – 3200 мм срещу 3125 мм при серийния седан Lexus LS), големи повдигащи се врати и четириместен салон. В него вече никого не можеш да учудиш с екраните и различните форми на волана, но друго нещо си е стъкления покрив SkyGate.

При него зоната над задните пасажери може да се превръща в прожекционен екран, който заменя обичайния тъчскрийн: системата позволява на него да се показва картата с навигацията, видео и много друго. Аудиосистемата Mark Levinson включва компактни колони, вградени в подглавниците. А сред материалите в интериора има и естествено дърво.

По замисъл Lexus LF-30 Electrified ще бъде снабден с четири мотор-колела, които произвеждат 544 к.с. и 700 Нм. Елмобилът с маса 2,4 тона може да се ускорява от място до 100 км/ч за 3,8 секунди с максимална скорост 200 км/ч. Акумулаторът с капацитет 110 кВт/ч би трябвало да стигне за 500 км пробег.

Разбира се, Lexus LF-30 Electrified ще си остане само шоу-кар. Но още през ноември компанията обеща да покаже първия си елмобил, предназначен за серийно производство. Съдейки по всичко, това ще бъде компактен хечбек.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт