Lexus официално показа новия си флагман GS при откриването на баровското изложение Pebble Beach Concours d’Elegance в Калифорния. Lexus GS ще дойде в Европа до края на годината, през следващата ще бъде снабден с хибридна версия, а по-късно и спортната модификация F-Sport. Засега GS ще разполага с нов 3,5-литров V-образен 6-цилиндров двигател с мощност 306
Lexus официално показа новия си флагман GS при откриването на баровското изложение Pebble Beach Concours d’Elegance в Калифорния. Lexus GS ще дойде в Европа до края на годината, през следващата ще бъде снабден с хибридна версия, а по-късно и спортната модификация F-Sport. Засега GS ще разполага с нов 3,5-литров V-образен 6-цилиндров двигател с мощност 306 коня. С него огромната кола ще е всъстояние да ускорява от място до 100 км/ч за 5,7 секунди.
Интериорът на Lexus GS е създаден така, че да създаде баланс от лукс, технологични удобства и емоционален дизайн. Колата предлага повече пространство за всички пътници. Новото оформление на салона дава на водача и пътника отпред чувство за простор чрез своята чиста централната конзола и голям екран с дисплей с висока резолюция. Този лексъс разполага и с автоматична система за контрол на климата, наречена S-Flow, която използва умна система за откриване на пътниците, за да съсредоточи въздушния поток.
Дискретна бяла LED светлина осветява районите около вратите и централната конзола. Впечатлява и стилният нов аналогов часовник. В салона може да се напипат три вида ръчно изработени дървени елементи, както и педантично подбрани контрастни шевове на кожените кресла.
Новият GS предлага много пасивни и активни системи за безопасност като стандартно оборудване. Японският автомобил разполага с 10 въздушни възглавници, включително за колената на водача и пътника до него. Отзад има странични странични въздушни възглавници тип завеса.
Новата система за предпазване от евентуален сблъсък включва динамична радарна система и специален "самоспиращ" круиз контрол. Системата използва за първи в класа си и инфрачервена камера за наблюдение на очите на водача. Ако шофьорът не гледа напред, когато усети, че може да престои сблъсък, системата ще се включи по-рано и спирането ще започне с 2 секунди по-бързо.
Други налични системи за безопасност включват такава за нощно виждане, Head-Up Display (HUD), Blind Spot Monitor, който помага за откриването на превозни средства в слепите зони и Lane Assist (LKA), който алармира при напускане на платното. Lexus GS е първият автомобил в своя сегмент, който предлага LKA с активен въртящ момент на кормилната уредба т.е. самостоятелно връща кормилото в правилната траектория.
Друга иновация при лимузината на бъдещето Lexus GS касае завиването. За да е по-устойчива при завой и по-маневрена при паркиране, задните колела на колата също се въртят – до 1,5 градуса. При вираж с бавна скорост това се случва в посоката на въртене с предницата, а при по-висока – в обратна. По този начин е изключено с този Lexus да "плъзнете" задницата при завой и той е супер устойчив.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *