728 x 90

Александър Везенков е новият посланик на марката Volkswagen в България

    206-сантиметровият най-добър български баскетболист Александър Везенков е вече звезда от световна величина. Избран е за Спортист на България за 2022 г. Като лидер на гръцкия гранд Олимпиакос завоюва титлата в южната ни съседка за сезон 21-22 г. Обявен е за MVP на сезона в Евролигата и е едва третият играч, който в един сезон печели

    206-сантиметровият най-добър български баскетболист Александър Везенков е вече звезда от световна величина. Избран е за Спортист на България за 2022 г. Като лидер на гръцкия гранд Олимпиакос завоюва титлата в южната ни съседка за сезон 21-22 г. Обявен е за MVP на сезона в Евролигата и е едва третият играч, който в един сезон печели приза за най-полезен играч и наградата за най-добър стрелец в един сезон. И, съвсем естествено, вече тренира зад океана с новия си тим Сакраменто Кингс от космическата NBA. Последната му изява у нас, преди да замине зад океана, бе да стане посланик на Volkswagen за България.

    Това не е просто рекламен договор, а съюз с каузи. Преди малко повече от месец мощния германски бранд декларира подкрепата си за новия баскетболен проект Sofia Easgles, който насърчава спорта и активния начин на живот при децата от най-ранна възраст, като естествен израз на корпоративната философия и ценности на Volkswagen. Лице на проекта пък е Александър Везенков, вдъхновение и идеал на много деца и подрастващи. Така, обединени около една кауза, двете страни си допадат и решават да разгърнат и задълбочат партньорството си.

    Спомням си как, когато аз бях ученик, в училищните дворове се играеше предимно футбол. И как покрай „въздушния“ Майкъл Джордан с голяма скорост под кошовете броят на играещите баскетбол се увеличаваше. Дори в малка и далечна България. Сега ефектът от добрия пример за здрава работа и постигнати успехи от нашата звезда би трябвало да е стократно по-силен. „Много искахме именно Александър Везенков да е наш посланик, защото е страхотен пример за подражание и изключителен спортист. Изключително сме щастливи, че той също припозна бранда Volkswagen и в много аспекти споделяме общи ценности и визия, така че нещата се случиха естествено“ обобщава бранд мениджърът на Volkswagen за България Нестор Несторов.

    Прочети още:
    Volkswagen отпразнува премиера на електрическия си флагман ID.7 в България

    За краткото време, през което беше в страната, баскетболната звезда успя да изгради и лични впечатления за продуктите на Volkswagen, от първо лице, като потребител. Автомобилът, който Александър избра, беше Volkswagen Touareg R-Line с 3.0-литров дизелов двигател и върхово оборудване.

    „За човек с моя ръст шофирането може да е некомфортно, а изборът на автомобил – понякога труден. Volkswagen Touareg отговори на всичките ми изисквания и дори надмина очакванията ми по отношение на вътрешно пространство. Позицията на шофиране е страхотна, а комфортът – откровено надмина този при някои премиум брандове“ споделя Везенков опита си с флагмана в SUV гамата на Volkswagen малко преди да излети за САЩ. Занапред Александър Везенков и Volkswagen ще работят в тясно сътрудничество по различни проекти в страната, социално значими каузи, свързани със спорта, както и за утвърждаването на позитивния имидж и разпознаваемост на автомобилната марка в България.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт