728 x 90

Hyundai I20 става по-спортен и по-комуникативен

Корейският автомобилен производител Hyundai обнови малкия автомобил i20 за 2023 г. Занапред моделът ще предлага повече функционалност, безопасност и комфорт, но също така и по-оскъдна двигателна гама. През 2020 г. на пазара излезе актуалният Hyundai i20, а в средата на 2023 г. корейската фирма подлага малкия автомобил на лека преработка, която намира отражение в дизайна

Корейският автомобилен производител Hyundai обнови малкия автомобил i20 за 2023 г. Занапред моделът ще предлага повече функционалност, безопасност и комфорт, но също така и по-оскъдна двигателна гама.

През 2020 г. на пазара излезе актуалният Hyundai i20, а в средата на 2023 г. корейската фирма подлага малкия автомобил на лека преработка, която намира отражение в дизайна и свързаността.


Различна предна част и повече цветове

Свежият външен вид се осигурява от оформена наново предна част. Логото на Hyundai е преместено от радиаторната решетка в зоната пред капака на двигателя. Самата решетка е с нова кройка и нова решетъчна вложка. Новите странични отвори за въздух са с по-ъгловат дизайн. Задната част също се отличава с променена броня и LED задни светлини с динамичен светлинен подпис. Новата визия се допълва от преработени 16- и 17-цолови джанти.

С трите нови цвята в гамата от бои – Lucid Lime Metallic и лаковете с минерален ефект Lumen Grey и Meta Blue – сега можете да избирате между осем нюанса. По желание покривът може да бъде откроен в черно. Новият цветен пакет Lucid Lime добавя цветни щрихи към интериора. Те включват седалки с текстурирана шарка и вътрешни шевове в цвят на лайм.

Системите за свързаност са актуализирани до последно поколение. В зависимост от оборудването има бордкомпютър с 4,2-инчов LCD дисплей, USB-C връзки или дигитален кокпит с 10,25-инчов цветен дисплей. Той е допълнен от също толкова голям цветен сензорен екран, включващ навигационна система и телематични услуги Bluelink. Функциите за свързаност се допълват от Apple CarPlay и Android Auto, безжично зареждане и ефирни актуализации за навигационните карти. Амбиентното LED осветление вече работи в многоцветен режим.


Редуцирана гама от задвижващи агрегати

При задвижването отпада 1,2-литровият атмосферен бензинов двигател  с четири цилиндъра и 84 к.с. Трицилиндровият бензинов мотор с директно впръскване 1,0 T-GDI все още се предлага с мощност 100 и 120 к.с., но само в комбинация с 48-волтова хибридна система. На въпрос относно Hyundai i20 N с 1,6-литров бензинов турбоагрегат с 204 к.с. от Hyundai Германия не дават точен отговор, но отбелязват, че предстоят още варианти на обновения i20. Така че феновете все още могат да се надяват.

Производството на модернизирания Hyundai i20 ще започне през третото тримесечие на 2023 г. в турския завод на Hyundai в Измит. Цените все още не са обявени.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт