728 x 90

Dodge Challenger получава версия кабриолет

    Откритата модификация се появява на пазара малко преди култовият модел да излезе в пенсия. След като модерните издания на Ford Mustang и Chevrolet Camaro имат версии кабриолет, логично би било и Dodge Challenger също да може да се поръча като кабрио. Но не може – или поне така стояха нещата досега. Dodge предприемат едно доста

    Откритата модификация се появява на пазара малко преди култовият модел да излезе в пенсия.

    След като модерните издания на Ford Mustang и Chevrolet Camaro имат версии кабриолет, логично би било и Dodge Challenger също да може да се поръча като кабрио. Но не може – или поне така стояха нещата досега. Dodge предприемат едно доста интересно решение – да си сътрудничат с фирмата Drop Top Customs, която още от 1976 година преработва купета в кабриолети, най-често на базата именно на Challenger. Сега американската марка се явява посредник между дилърите на Dodge и специалистите по този тип доработки, за да улесни процеса по поръчване на преработката на купето в кабрио.

    Всеки от бъдещите кабриолети на базата на Challenger ще напуска завода в Брамптън, Канада, под формата на купе, и ще заминава директно към фабриката на Drop Top Customs, където ще получи мек сгъваем покрив с електрически механизъм, солидна шумоизолация и отопляемо стъклено задно стъкло, както и съответните подсилвания в областта на каросерията. Логистиката продължава по обратния ред: Drop Top Customs доставя модифицираните Challenger към дилърствата на марката.

    Хубавото на тази концепция, при която превръщането на купето в кабриолет се води като доработка, а не като самостоятелен модел, е, че клиентите могат да избират всички версии на задвижването: Dodge предлага модела изключително с V8 агрегати във варианти R/T (с 5,7-литров Hemi) и R/T Scat Pack (с 6,4-литров V8), както и всички възможни SRT-изпълнения. На практика това значи, че ще има и Hellcat-Challenger кабриолет. Dodge Challenger SRT Jailbreak е най-мощната възможна версия, задвижвана от 6,2-литров компресорен V8 с 818 к.с. и 959 нютонметра. Цената на превръщането на купето в кабриолет възлиза на 25 999 щатски долара.

    Източник: AMS.bg

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт