BMW M3 Touring стана най-бързото комби Нюрбургринг

BMW M3 Touring препуска по Нюрбургринг с 288 км/ч и преодоля Северната отсечка за 7:35 минути. аварците изпълниха обещанието си да произведат най-бързото комби в света. Във видеото се вижда пълната обиколка на Северната отсечка в планината Айфел, както и цялостната телеметрия на автомобила по време на поставянето на рекордната обиколка. Тестовият пилот на баварците

BMW M3 Touring препуска по Нюрбургринг с 288 км/ч и преодоля Северната отсечка за 7:35 минути.

аварците изпълниха обещанието си да произведат най-бързото комби в света. Във видеото се вижда пълната обиколка на Северната отсечка в планината Айфел, както и цялостната телеметрия на автомобила по време на поставянето на рекордната обиколка.

Тестовият пилот на баварците Йорг Вайдингер измината дългата 20,83 км писта за рекордното време от 7:35.060. Това е с почти 10 секунди по-бързо от досегашния рекорд, поставен от Mercedes-AMG E63s T. Вече излезе и видео с пълната обиколка на Вайдингер, на което се виждат данните на автомобила, като малко преди края баварският модел се движи с впечатляващите 288 км/ч. 

Много мощност за много спорт

Официалното представяне на първата по рода си трета серия Touring, подобрена от M дивизията, ще се състои на 22 юни 2022 г. на Фестивала на скоростта в Гудууд – там моделът дори ще вземе участие в състезанието на къси разстояния, наречено „Hill Climb“, чиято цел е изкачването на малък хълм. Дотогава повечето детайли относно практичния спортист са тайна. Разбира се, най-вероятно M3 Touring ще получи същия двигател като M3 седан и M4. Това означава: 3,0-литров редови шестак с два турбокомпресора. Във версията Competition агрегатът доставя 510 к.с. и генерира 650 нютонметра въртящ момент. Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди – комбито едва ли ще бъде значително по-бавно.Автомобил за местните клиенти Много хора в Европа харесват комбитата – в Германия половината от всички „тройки“ се поръчват от клиентите в Touring вариант на каросерията. Американците не получават практичната трета серия след навлизането на новото поколение G20/G21, а мениджърите на BMW подчертават, че хомологацията за северноамериканския пазар би била твърде скъпа.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *