728 x 90

Maserati с ново дилърство и оторизиран сервиз във Варна

На 21 юли 2022 година се проведе официалното откриване на втората локация на марката Maserati в България. Новите шоурум и сервиз се намират в морската столица на страната, на адрес бул. Ян Хунияди 7, в съседство с изградения от Булвария Opel шоурум, като инвестицията възлиза на стойност 150 000 лв. Помещението, пригодено за експозиционна част

На 21 юли 2022 година се проведе официалното откриване на втората локация на марката Maserati в България. Новите шоурум и сервиз се намират в морската столица на страната, на адрес бул. Ян Хунияди 7, в съседство с изградения от Булвария Opel шоурум, като инвестицията възлиза на стойност 150 000 лв.

Помещението, пригодено за експозиционна част е с 210 кв. м. площ, а сервизът – с капацитет на работа до два автомобила едновременно. Автосалонът е със статут Maserati Approved или казано сертифицирани употребявани автомобили Maserati, преминали стриктна инспекция за качество и надеждност с 2 години гаранция без ограничение в пробега, като разбира се клиентите ще могат и да поръчват и тестват нови автомобили. Дейността на марката в град Варна ще се оперира от единствения оторизиран представител в България – Ауто Италия.

По време на събитието гостите успяха да се полюбуват на екслузивни модели като суперспортното MC20, вече спряното от производство, но изключително емблематично GranCarbio MC, редкият и единствен в България ретро автомобил Mistral от 1966 година, както и актуалната гама, включвайки седана Ghibli, първото SUV на марката – Levante и изцяло новото Grecale – най-просторното и бързо D-SUV.

Прочети още:
Renault Austral на цени от 58 990 лв. с ДДС за България

Ауто Италия споделят, че град Варна е стратегическа точка за марката, поради географския регион, на който се намира, обхващайки цяла източна България и компанията не веднъж е получавала запитвания от своите клиенти кога ще има представителство в морската столица. И докато преди години Maserati изглеждаше недостъпна и рядко срещахме такива автомобили по улиците, марката вече разгръща потенциала си в България и е увеличила с над 100% продажбите си в първото полугодие на 2022 година спрямо тези от миналата 2021 година.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *