728 x 90

От Mansory не простиха и на Ferrari F8 Tributo

Метаморфозата от Ferrari F8 Tributo до Mansory F8XX напълно естествено включва и напълно нови колела.

Спорна визия, често преминаваща границата между екстравагантността и откровения кич, както и чудовищни показатели – тунинг фирмата Mansory обича да скандализира публиката и да радва супербогатите с комбинация от тези две характеристики. Успехът на фирмата показва недвусмислено, че на света има достатъчно платежоспособни дами и господа, които харесват този подход. Mansory F8XX е едно от последните произведения на фирмата, базирано на Ferrari F8 Tributo.

Италианският спортист е получил куп допълнителни елементи по каросерията, голяма част от които са направени от пресован карбон. Coupé се представя в цвета „Catania Green“ със златни акценти, докато при Spider комбинацията е от цвят British Racing Green и жълти декорации. Карбоновите детайли могат да бъдат видени буквално навсякъде – по предния капак, броните, праговете, огледалата и др. Още по-големи количества „Forged Carbon“ са използвали Mansory в задната част на автомобилите, където истинският цвят на каросерията остава почти неразпознаваем. При двата варианта на модела спойлерът е оформен по напълно различен начин.

Метаморфозата от Ferrari F8 Tributo до Mansory F8XX напълно естествено включва и напълно нови колела. При версията Coupé джантите са с дизайн YT.5. Spider има черни колела с оптимизиран в аеродинамично отношение ринг. Размерите на колелата са 9,5×21 цола отпред и 12×22 цола отзад; гумите са (255/30 ZR21 отпред и 335/25 ZR22 отзад). Клиренсът на окачването е намален с 25 милиметра

Намесите по интериора са сравнително дискретни като за тази фирма – поне при версията Coupé. Бежова кожа с бели акценти, както и декор с цветовете на националния флаг на Италия в областта на селектора за избор на режими. При Spider също можем да открием този детайл, но тук Mansory са си дали доста повече газ и са заложили на доста умопомрачителна цветова схема с доминиращо зелено. Надписът F8XX може да бъде видян на редица места в кокпита.

И ако визията ви се струва скандална, почакайте да видите и техническите данни: 880 конски сили и 960 нютонметра – серийният модел с 3,9-литров V8 разполага „само“ със 720 к.с. и 770 Нч. За постигането на тези данни е прибегнато към модифициране на турбокомпресора, нови катализатори, нов въздушен филтър и промяна в софтуера за управление на двигателя. От място до сто Mansory F8XX се катапултира за 2,6 секунди (серийно времето е 2,9 секунди). Максималната скорост на варианта Coupé е 354 км/ч; серийният модел достига до 340 км/ч.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт