728 x 90

Manhart тунингова Range Rover с двигател на BMW

    Баварско V8 сърце бие в британския Range Rover Sport. Тунерът Manhart повишава мощността му до 653 к.с. и 900 Нм въртящ момент. В това увеличение обаче има уловка. Тунинг фирмата Manhart от Вупертал е специализирана в двигателите на BMW. Затова е логично да работи и по баварските мотори в автомобили на други марки. Land Rover

    Баварско V8 сърце бие в британския Range Rover Sport. Тунерът Manhart повишава мощността му до 653 к.с. и 900 Нм въртящ момент. В това увеличение обаче има уловка.

    Тунинг фирмата Manhart от Вупертал е специализирана в двигателите на BMW. Затова е логично да работи и по баварските мотори в автомобили на други марки. Land Rover използва в Range Rover Sport 4,4-литров битурбо V8, който може да бъде открит и в BMW M850i.

    Във версията P530 на британския всъдеход осемцилиндровият двигател генерира 530 к.с. и 750 Нм. За Manhart това далеч не е върхът. Само с модифицирана система за управление на двигателя, която се контролира чрез допълнителен модул, V8 моторът изтръгва от цилиндрите си още 123 к.с. и 150 Нм. Тогава притежателят на Range Rover Sport разполага с общо 653 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Няма обаче сертификат за регистриране на повишената мощност или на спортната изпускателна система с дистанционно управление на клапите, която също се предлага. Единственото изключение: задният шумозаглушител може да се използва законно. За всичко останало клиентът трябва да може да се справи без одобрение за експлоатация по пътната мрежа. 

    Прочети още:
    Range Rover покорява върхове на лукса с SV Bespoke


    Също без официална благословия от служба за технически проверки Manhart монтира нови съединителни щанги на Range, които снижават каросерията на SUV модела с около 30 мм. Под   по-ниския корпус тунерът монтира собствени ковани джанти във формат 10×24 цола. Те са обути в гуми с размер 295/35.

    Както обикновено, Manhart използва черно базово покритие, комбинирано с декоративен комплект в златист цвят. Джантите се вписват в оформлението със златист лак. Онези, които предпочитат по-дискретен външен вид, могат и да се откажат от декорацията.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт