728 x 90

Alfa Romeo и Lancia ще имат 10 години да се докажат в Stellantis

Откакто Fiat Chrysler Automobiles се сля с PSA Peugeot Citroën, за да образува Stellantis, хората се чудят дали има място за 14 различни марки под един и същ корпоративен чадър. Това е валиден въпрос, като се има предвид, че има доста затруднени компании в портфолиото на производителя, включително Alfa Romeo, Lancia, DS Automobiles и Chrysler.

Откакто Fiat Chrysler Automobiles се сля с PSA Peugeot Citroën, за да образува Stellantis, хората се чудят дали има място за 14 различни марки под един и същ корпоративен чадър. Това е валиден въпрос, като се има предвид, че има доста затруднени компании в портфолиото на производителя, включително Alfa Romeo, Lancia, DS Automobiles и Chrysler.

Изпълнителният директор на Stellantis Карлос Таварес вече потвърди, че няма непосредствени планове за спиране на никоя от тези марки, тъй като трите евро бранда работят заедно по нови автомобили, идващи през 2024 г. Всъщност на всички производители на автомобили от Stellantis ще бъдат дадени 10 години, за да докажат своята стойност и да се възползват от инвестициите.

Обещанието беше дадено по-рано тази седмица от Таварес по време на Future of the Car Summit на Financial Times: „Даваме на всеки шанс, даваме на всеки времеви прозорец от 10 години и даваме финансиране за 10 години. Главните изпълнителни директори трябва да са ясни в обещанието за марката, клиентите, целите и комуникациите. Ако успеят, страхотно. На всяка марка се дава шанс да направи нещо различно и да се хареса на клиентите.“

Stellantis не само поддържа всички марки, но дава шанс на всяка да процъфти чрез инвестиции през следващото десетилетие. От четирите затруднени марки, споменати по-рано, само бъдещето на Alfa Romeo изглежда по-светло засега, тъй като Giulia и Stelvio ще се допълнят от компактния кросоувър Tonale и по-малкия Brennero. DS Automobiles също разширява гамата си с пускането на хечбек / кросоувър DS 4 и флагмана DS 9.

Ще бъде интересно как Lancia ще расте през следващите години, като се има предвид, че в момента марката предлага един-единствен модел – застаряващия Ypsilon, който е наличен само в Италия. Също така се чудим какво ще се случи с Abarth, като се има предвид, че Stellantis също има SRT, който служи като спортна дивизия със сходни на Abarth функции.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт