728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Взривни работи затварят движението по пътя за Кръстова гора

Пътят за Кръстова гора е построен през 50-те години на миналия век и се нуждае от ремонт.

От 24 февруари за взривни работи по график временно ще се ограничава движението по път III-861 Югово-Лъки, по който се пътува до едно от най-светите за християните места в Родопите – Кръстова гора.

Трафикът ще се спира между 8:30 ч. и 16:30 ч. само в дните от понеделник до петък. Около 12 ч. на обяд ще се осигурява преминаването на живеещите в близките населени места, пътуващи за Смолян, Асеновград и Пловдив, както и на поклонниците, посещаващи Кръстова гора. 

Взривните работи, които се предвижда да продължат до 15 март, се налагат заради ремонта на 31 км от третокласния път III-861 Югово-Лъки-Здравец на територията на област Пловдив, който започна през миналата година и сега навлиза в следващ етап.

Досега се работеше в участъка от Лъки до границата с област Смолян. Почистени са скални откоси за уширяване на пътя в тесните участъци, изградени са нови водостоци за подобряване на отводняването, санирани са мостове.

Прочети още:
Над 30% от колите в София са Евро 1, Евро 2 или по-стари

В гр. Лъки е положен основен и износващ пласт асфалтобетон, от Лъки до границата с област Смолян са положени основният асфалтов пласт и нови бордюри, мостовите съоръжения са подготвени за саниране. Ремонтират се подпорни стени, изграждат се нови тротоарни конзоли на съоръженията.

В 11.3 км участък Югово – Лъки досега се изпълняваха подготвителни дейности. Чрез пробивно-взривните работи ще се разчистят скални откоси, за да се осигури необходимият габарит на пътя.

Третокласният път е единствената пътна връзка на община Лъки с областния център Пловдив и е най-пряка връзка на областта с община Баните в Смолянска област.

По пътя ежедневно преминава тежкотоварен трафик от предприятията за добив и преработка на оловно-цинкова руда в района. Пътят е построен през 50-те години на миналия век. Преминава през тежък планински терен, с голям надлъжен наклон и в по-голямата си част е без необходимия габарит.      

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget