728 x 90

Хората търсят новата марка KN в Google след смяната на логото на KIA

През миналата година KIA осъвремени брандовата си идентичност, показвайки ново лого за своите автомобили. Стилизираният надпис обаче изглежда създава противоречия сред потребителите като голяма част от тях остават объркани от това, което виждат. Данни на Google показват, че поне по 30 000 човека месечно търсят в интернет новата автомобилна марка KN. Именно по този начин

През миналата година KIA осъвремени брандовата си идентичност, показвайки ново лого за своите автомобили. Стилизираният надпис обаче изглежда създава противоречия сред потребителите като голяма част от тях остават объркани от това, което виждат.

Данни на Google показват, че поне по 30 000 човека месечно търсят в интернет новата автомобилна марка KN. Именно по този начин изглежда и новата емблема на корейците, което създава лъжливото усещане, че става въпрос за нова марка.

Прочети още:
Mazda Epic Drive Türkiye - магическият път на борда на CX-60 плъг-ин хибрид и CX-5 дизел

Търсенията за KN и производните KN car и KN SUV се увеличават от лятото на миналата година. В последните месеци данните показват известен спад – може би хората свикват с новото изписване – но като цяло нивата на търсене остават доста високо.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *