Bayon ще се появи на българския пазар преди края на месец май тази година.
Днес Hyundai разкри Bayon, изцяло нов SUV модел, създаден специално за Европа. Като SUV от B сегмента, моделът ще бъде най-новият и най-малкият член на разширяващото се семейство SUV модели на марката.
Джипката се отличава с компактен екстериор, просторен интериор и дълъг списък от интелигентни функции за безопасност и свързаност, които го отличават в своя сегмент. С всичко това, изцяло новият Bayon се превръща в истинско технологично бижу, правейки най-модерните функции за безопасност и свързаност достъпни за всички.
„Тъй като SUV каросерията продължава да се радва на висока популярност по целия свят, Hyundai представя нов градски SUV модел, който перфектно се вписва в европейските градове, като в същото време осигурява достатъчно пространство, за да отговори на нуждите на клиентите“, каза Андреас-Кристоф Хофман, маркетинг вицепрезидент в Hyundai Motor Europe. „Водещите в класа характеристики за свързаност и безопасност, остър и отличителен дизайн и интегрирането на последно поколение технология Mild-Hybrid правят Bayon открояващо предложение в своя сегмент.“
Моделът разполага с изчистен, просторен и добре осветен интериор. Основният фокус е върху максимизирането на комфорта на пътниците отпред и отзад и увеличаването на багажното пространство.
Интериорът се дефинира от широк набор от добре познатите на Hyundai 10.25-инчова навигационна система и 10.25-инчово дигитално табло. Пасажерите на Bayon могат да се насладят на уютно амбиентно осветление през нощта, което придава допълнително висококачествено излъчване.
В моторната гама се предлага 1.0 T-GDi двигател със 100 к.с. или 120 к.с. За първи път на този двигател може да се приложи 48-V мека хибридна система като опция при 100 к.с. или стандартно при 120 к.с. 48-волтовата система допринася за 3-4% намаляване на разхода на гориво и емисиите на CO2.
По отношение на трансмисията системата се предлага със седемстепенна трансмисия с двоен съединител (7DCT) или новоразработена шестстепенна интелигентна ръчна трансмисия (iMT). iMT отделя двигателя от трансмисията, след като водачът освободи газта, което позволява на колата да влезе в режим инерция и да спести гориво.
1.2-литров MPi 4-цилиндров мотор се предлага като базов двигател. Той предлага мощност от 84 к.с. и петстепенна ръчна скоростна кутия. Bayon е първият SUV на Hyundai, оборудван с Rev Matching функция, която обикновено е запазена за N-моделите на Hyundai.
Rev Matching контролира оборотите, което позволява по-плавни или по-спортни превключвания на по-ниска предавка.
Моделът ще се появи на българския пазар преди края на месец май тази година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *