728 x 90

Hyundai Bayon е новият най-малък SUV на марката за Европа

Bayon ще се появи на българския пазар преди края на месец май тази година.

Днес Hyundai разкри Bayon, изцяло нов SUV модел, създаден специално за Европа. Като SUV от B сегмента, моделът ще бъде най-новият и най-малкият член на разширяващото се семейство SUV модели на марката.

Джипката се отличава с компактен екстериор, просторен интериор и дълъг списък от интелигентни функции за безопасност и свързаност, които го отличават в своя сегмент. С всичко това, изцяло новият Bayon се превръща в истинско технологично бижу, правейки най-модерните функции за безопасност и свързаност достъпни за всички.

„Тъй като SUV каросерията продължава да се радва на висока популярност по целия свят, Hyundai представя нов градски SUV модел, който перфектно се вписва в европейските градове, като в същото време осигурява достатъчно пространство, за да отговори на нуждите на клиентите“, каза Андреас-Кристоф Хофман, маркетинг вицепрезидент в Hyundai Motor Europe. „Водещите в класа характеристики за свързаност и безопасност, остър и отличителен дизайн и интегрирането на последно поколение технология Mild-Hybrid правят Bayon открояващо предложение в своя сегмент.“

Моделът разполага с изчистен, просторен и добре осветен интериор. Основният фокус е върху максимизирането на комфорта на пътниците отпред и отзад и увеличаването на багажното пространство.

Интериорът се дефинира от широк набор от добре познатите на Hyundai 10.25-инчова навигационна система и 10.25-инчово дигитално табло. Пасажерите на Bayon могат да се насладят на уютно амбиентно осветление през нощта, което придава допълнително висококачествено излъчване.

В моторната гама се предлага 1.0 T-GDi двигател със 100 к.с. или 120 к.с. За първи път на този двигател може да се приложи 48-V мека хибридна система като опция при 100 к.с. или стандартно при 120 к.с. 48-волтовата система допринася за 3-4% намаляване на разхода на гориво и емисиите на CO2.

По отношение на трансмисията системата се предлага със седемстепенна трансмисия с двоен съединител (7DCT) или новоразработена шестстепенна интелигентна ръчна трансмисия (iMT). iMT отделя двигателя от трансмисията, след като водачът освободи газта, което позволява на колата да влезе в режим инерция и да спести гориво.

1.2-литров MPi 4-цилиндров мотор се предлага като базов двигател. Той предлага мощност от 84 к.с. и петстепенна ръчна скоростна кутия. Bayon е първият SUV на Hyundai, оборудван с Rev Matching функция, която обикновено е запазена за N-моделите на Hyundai.

Rev Matching контролира оборотите, което позволява по-плавни или по-спортни превключвания на по-ниска предавка.

Моделът ще се появи на българския пазар преди края на месец май тази година.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт