728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Големите решетки: Китай отвръща на удара!

Новият Hongqi H9 наскоро бе заснет в компанията на 7-Series в подземен паркинг някъде в Китай.

Няколко от най-големите производители на автомобили в света зададоха нова дизайнерска тенденция с последните си продукти. Големите решетки се харесват от все повече клиенти, а изглежда и фирми от Китай тръгват по тази мода.

Спокойно можем да отдадем огромен принос за налагането на големите решетки – за добро или лошо – на BMW. Заедно с Lexus и Hyundai, баварците усилено започнаха да залагат на все по-големи решетки, които достигнаха своята кулминация в M4.

Но при обновената лимузина 7-Series всичко изглежда добре. Да, бъбреците са наистина огромни – близо три пъти по-големи от тези на Серия 3 (Е30), но все пак стоят пропорционално на целия дизайн.

Както стана дума, Китай не иска да изостава от тенденциите. Новият Hongqi H9 дебютира с още по-голяма радиаторна решетка от немската лимузина. Но, трябва да признаем, и тук дизайнът е относително сполучлив.

H9 наскоро бе заснет в компанията на 7-Series в подземен паркинг някъде в Китай. Снимките, разпространени от Car News China, показват, че китайското возило по нищо не отстъпва на далеч по-именития си съперник от Германия, поне що се отнася до дизайна.

Що се отнася до своите технологии и задвижване обаче, Н9 е по-скоро конкурент на Серия 5. За задвижването се грижат два турбо мотора. Базов е 2.0-литров агрегат с 252 к.с. и 380 Нм въртящ момент, а опционален ще бъде 3.0-литров V6. Неговата мощност е 272 к.с., а въртящият момент достига 400 Нм.

Независимо от избора на двигател, машината използва 7-степенна автоматична скоростна кутия, която изпраща тягата към задните колела. Седанът с ретро визия залага на въздушно окачване.

В технологично отношение, китайският седан също има какво да предложи. Стандартни са матричните диодни фарове, а в интериора място намират доста качествени материали, както и инфотейнмънт система с огромен екран.

Пазарният дебют на колата в Китай вече е факт, а първите журналистически тестове показват, че седанът не се представя хич зле. Разбира се, на този етап няма как да го видите по европейските градове.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget