728 x 90

Honda Civic се превърна в хибрид със 181 к.с. и 315 Нм

Honda представи единадесето поколение на емблематичния си глобален модел Civic e:HEV с 50-годишна история. Новата генерация ще бъде задвижвана от доказалата се вече хибридна технология e:HEV. Стандартно моделът се предлага с доказаната хибридна технология Honda e:HEV и в Civic тя продължава своето развитие под формата на нова литиево-йонна батерия със 72 клетки и два компактни,

Honda представи единадесето поколение на емблематичния си глобален модел Civic e:HEV с 50-годишна история. Новата генерация ще бъде задвижвана от доказалата се вече хибридна технология e:HEV.

Стандартно моделът се предлага с доказаната хибридна технология Honda e:HEV и в Civic тя продължава своето развитие под формата на нова литиево-йонна батерия със 72 клетки и два компактни, но мощни електромотора, съчетани с нов 2,0-литров двигател по цикъл на Аткинсън и с директно пръскане. Комбинираната мощност достига до 181 к.с., а максимумът на въртящия момент е 315 Нм. Силовият агрегат с вътрешно горене е така устроен, че да се постигне подобрена с 41% топлинна ефективност, което е най-високият резултат за лек пътен автомобил в индустрия.

Двата мощни електрически мотора работят заедно, за да осигурят основната задвижваща сила на Civic. Двигателят е управляван от нов, компактен блок за управление на мощността, разположен под предния капак заедно с останалата част от задвижващите агрегати. Под задните седалки е монтирана най-новата версия на интелигентния захранващ блок. Макар и по-малък и по-лек, той е с повишена енергийна плътност. Тази система осигурява усещане за моментален въртящ момент и мощно ускорение, като същевременно предлага изключителна енергийна ефективност.

Агрегатът е в състояние да превключва безпроблемно между електрическо задвижване, хибридно и такова с двигател с вътрешно горене, без да се намесва водачът. Шофьорът има възможност да избира между четири режима на управление – Eco, Normal, Sport и нов, индивидуализиран, който е с персонализирани спрямо предпочитанията на водача настройки.

Централно място в системата e:HEV заема трансмисията с фиксирана предавателна кутия, проектирана да сведе до минимум механичното триене. Напълно новият Civic постига емисии на CO2 под 110 г/км, което е по-малко от 5 л/100 км по WLTP.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт