728 x 90

GAC M8: Към решетката ви върви и автомобил и то доста луксозен

С дължина 5,21 метра, шиочина 1,90 метра и височина 1,82 метра, както и с междуосие от 3070 милиметра, новият GAC M8 е автомобилен монумент, който трудно може да остане незабелязан. За това допринася и гигантската радиаторна решетка, която може би е най-голямата в индустрията. Предницата е само решетка GAC нарича дизайна на решетката Soaring Wings.

С дължина 5,21 метра, шиочина 1,90 метра и височина 1,82 метра, както и с междуосие от 3070 милиметра, новият GAC M8 е автомобилен монумент, който трудно може да остане незабелязан. За това допринася и гигантската радиаторна решетка, която може би е най-голямата в индустрията.

Предницата е само решетка

GAC нарича дизайна на решетката Soaring Wings. Характеризира се с десет вертикални хромирани ребра, които заемат почти цялата предна част на автомобила. Свирепият външен вид е подчертан от страничните вертикални LED дневни светлини и хоризонтално разположените LED фарове с прорези. Тази чудовищна решетка е запазена за Master варианта на M8 – най-високото ниво на оборудване. Другите версии би трябвало да са малко по-дискретни, но все още няма данни как ще изглеждат те.

Останалата част от каросерията на M8 изглежда доста по-конвенционално. Достъпът до първия ред е през нормални врати, докато пътниците на втория и третия ред използват плъзгащи се врати от двете страни. Товарната зона е достъпна през огромна задна врата, над която се намира голям спойлер на покрива. Хромирани лайсни оформят линиите на купето. Дизайнът на предните светлини е пренесен отзад, като през средата на задницата минава масивна светлинна лента.

Върховен лукс

Пътниците на първите два реда седалки разполагат със самостоятелни електрически кресла, а отзад има и подложки за крака и вградени високоговорители в тапицерията. Третият ред е предвиден за трима пътници. Master линията на оборудване идва с изцяло кожен салон. Водачът гледа към 12,3-инчов дигитален кокпит и управлява 14,6-инчов сензорен екран на инфотейнмънт системата. В лоста за избор на предавки е вграден кристал, който свети в цвета на амбиентното осветление в салона.

Три варианта на задвижване

Задвижващото портфолио на M8 включва бензинови, хибридни и plug-in хибридни варианти. Чисто бензиновият двигател с работен обем два литра, четири цилиндъра и турбокомпресор разполага с 255 к.с. и 400 Нм. Мощността се изпраща към предните колела от осемстепенна автоматична трансмисия. В хибрида, който идва от Тoyota, работи същият двигател, но тук той доставя 193 к.с. и 320 Нм, допълнени от CVT трансмисия с електрически мотор със 184 к.с. и 270 Нм. Все още няма технически данни за plug-in хибрида. Моделът ще се предлага в Китай от есента на 2022 г., а информация за други пазари за момента липсва.

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт