728 x 90

Да получиш безплатна работеща кола заради… изтощен акумулатор

„Кой би отказал безплатна кола?“ Така започва разказът на Раян Глас от Лос Анджелис, Калифорния. Той споделя в група за недооценени автомобили от близкото и по-далечно минало как получава собствеността върху малка кола без да заплаща за нея. Машината е модел Toyota Echo, която най-добре можем да опишем като Yaris седан от първо поколение. Глас

„Кой би отказал безплатна кола?“ Така започва разказът на Раян Глас от Лос Анджелис, Калифорния. Той споделя в група за недооценени автомобили от близкото и по-далечно минало как получава собствеността върху малка кола без да заплаща за нея.

Машината е модел Toyota Echo, която най-добре можем да опишем като Yaris седан от първо поколение. Глас казва, че малката кола стои дълги години пред неговия блок и хваща прах без да се кара. Когато се интересува от собственика каква е причината за това, получава отговор, че двигателят не може да запали и не си струва инвестицията да се прави.

Преди няколко седмици Глас разбира, че съседът му планира да изхвърли японската машина, тъй като му пречи. Пита го дали може да хвърли един поглед и да види какъв е проблемът. В отговор, собственикът казва, че му я подарява и не иска никакви пари в замяна. Най-вероятно за рециклирането той е трябвало да плати сума от няколкостотин долара, което е обратно на принципа в България.

Глас се заема да провери основни неща по двигателя и… още на една от първите проверки установява, че акумулаторът е заминал. Слага нов и колата пали „от четвърт оборот“, както сме свикнали да казваме в България. Гумите се нуждаят от напомпване и колата е готова да потегли. Първото пробно пътуване показва, че механиката е в добро здраве, а от внимание ще се нуждае основно външният вид.

Само за няколко дни Глас успява да върне до блясък интериора като единственият компонент, който се нуждае от смята, е коженият маншон на скоростния лост. Отвън грижите се фокусират върху полиране на фаровете и връщане на блясъка на боята. Така Глас се сдобива безплатно с автомобил с пробег от около 185 000 километра с работещ климатик (който се е нуждаел от ново реле и допълване с фреон). С други потребители на групата той споделя, че все още се чуди дали да задържи двувратката или да я продаде за малка печалба.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт