728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Ford Transit 2.5D – ще запали ли след 12 години в забвение? (видео)

Макар и второто поколение Ford Transit да беше пуснато през 1986 г. с някои от двигателите на предшественика си, бусът беше базиран на изцяло нова платформа, донесла значителни подобрения. Първият фейслифт на модела от 1992 г. внедрява допълнителни важни промени, включително независимо окачване за цялата гама. Налични са три бензинови, включително два V6, и един

Макар и второто поколение Ford Transit да беше пуснато през 1986 г. с някои от двигателите на предшественика си, бусът беше базиран на изцяло нова платформа, донесла значителни подобрения. Първият фейслифт на модела от 1992 г. внедрява допълнителни важни промени, включително независимо окачване за цялата гама. Налични са три бензинови, включително два V6, и един дизелов двигател, като последният е може би най-здравият и подходящ за новия по това време Transit.

Това поколение Transit е наистина глобален продукт – произведено е в шест различни завода по целия свят, като фабриките Genk (Белгия) и Southampton (Великобритания) са отговорни за най-голямата част от производството. В зависимост от конфигурацията, гореспоменатият 2.5-литров дизел се продава с 85 конски сили, 100 к.с. и 115 к.с., благодарение на нова електронна горивна помпа.

Прочети още:
Проучване: България е осмата най-добра страна в света по отношение на пътуването до работа

Но колко надежден е този двигател след толкова много години? Е, повечето транзити от второ поколение вече са пенсионирани, но нов видеоклип от канала Flexiny в YouTube доказва, че 2.5D е практически безсмъртен. 13-минутният клип ни запознава с червен Transit от 1994 г., който седи изоставен от около 12 години поради силно ръждясалото си купе.

Разбира се, ако искате да стартирате двигател, който не е пален повече от десетилетие, първо трябва да проверите няколко неща. Механикът в това видео проверява нивата на маслото и охлаждащата течност и поставя нов акумулатор. Няколко други много малки поправки и 2.5-литровият четирицилиндров дизел започва да чука, сякаш никога не е бил гасен.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *