728 x 90
Error, no Ad ID set! Check your syntax!

Новият Ford Tourneo Connect е технологичен двойник с VW Caddy V

Новият модел ще се появи на пазара около средата на идната година и е част от проекта за сътрудничество между Ford и Volkswagen в областта на лекотоварните автомобили. Бъдещото издание на Ford Ranger ще стане донор на техника за идното издание на VW Amarok, а представеният днес Ford Tourneo Connect споделя обща платформа с VW

Новият модел ще се появи на пазара около средата на идната година и е част от проекта за сътрудничество между Ford и Volkswagen в областта на лекотоварните автомобили. Бъдещото издание на Ford Ranger ще стане донор на техника за идното издание на VW Amarok, а представеният днес Ford Tourneo Connect споделя обща платформа с VW Caddy V.

Новата генерация на модела ще бъде налична с два варианта на междуосието, както и с избор между пет и седем места в интериора. Седалката до водача може да се сгъва, така че при дългата версия L2 е възможно транспортирането на предмети с дължина до три метра. Максималният товарен обем достига до 2600 литра при късия вариант и до 3100 литра при този с удължено междуосно разстояние.

Дизайнът на модела е съвременен и с доста сериозен дял на геометричните линии, а приликата с VW Caddy е лесно забележима. Най-големите стилистични различия са при оформлението на предната част на автомобила. Моделът ще се предлага в четири нива на изпълнение – базово, Sport, Titanium и Active, като последното ще разполага с допълнителни защитни елементи на калниците, 17-цолови джанти със специален дизайн, сребриста защита на дъното на каросерията, кръстосана мрежа на предната решетка и сини акценти в интериорното обзавеждане. Инфо-развлекателните технологии са последен писък на модата в сегмента, като серийно моделът идва с 8,25 инчов екран, а като опция се предлага и вариант с диагонал десет инча.

За задвижването купувачите ще имат избор между 1,5-литров бензинов мотор от Ford със 114 к.с. и 320 Нм, наличен в комбинация с механична кутия или трансмисия с два съединителя, както и двулитров дизел, който в базовия си вариант със 102 к.с. се комбинира само с ръчни скорости, докато по-мощното му изпълнение със 122 к.с. и избор между механична или автоматизирана скоростна кутия. Върховият дизел за пръв път в историята на модела ще може да се поръчва и с двойно предаване.

Прочети още:
Новият Range Rover: Освежен дизайн, много технологии и 4.4 V8 от BMW

Източник: AMS.bg

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *